Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Oj vad kul då ni bor sådär "nära" varandra så ni kan träffas! Här har jag och "tossin" bara talat om att träffas, men svårt att få det koordinerat då vi bor ca 250 km ifrån varandra. Eller är det månne närmare 300? Hmm... Nå, hur som helst...
Ha en trevlig helg!
TJUSIG BILD, Sarah! Hur har ni haft det i helgen, hamnade ni alla i min kära hemstad Göteborg...?
Vi var i Göteborg! Kul och trevlig mässa och så träffade vi ett gäng FL-are som håller till i tråden "kreativa barnvagnsnördar". Synd att jag inte såg någon av er, men det var ju inte sista gången vi var i Göteborg! ![]()
Har anmält oss till sommarlägret i Sunne. 2 vuxna, 1 nästan 4 åring och en "nyfödd då 1 1/2 månad) Tror ni att Stig förstår den anmälningen? ;)
Vi har oxå anmält oss!
Vemund har fått (ytterligare) en ny skena och tro det eller ej, jag satte på honom den vid läggdags och den sitter fortfarande kvar!
Det var den duktiga handkirurgen vi besökte som kom på att man kunde ha en lätt böjd skena för att Vemund inte skulle kunna krångla sig ur den och konceptet verkar fungera. Hurra! Nu ska vi iväg till barnläkaren. ![]()