• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • mammact
    Lilla My i Finland skrev 2010-04-07 21:06:04 följande:
    Här har lilleman cyklat idag och det gick ju hur bra som helst utan protes. Han höll i med ena handen bara. Lilla tokgubbe! "Jag kan ju" sa han flera gånger.
    Duktig kille!! Kan se honom framför mig.

Vi tar en tur till Göteborg i sommar och då hoppas jag vi kan ses Jelena!
  • Lilla My i Finland

Oj vad kul då ni bor sådär "nära" varandra så ni kan träffas! Här har jag och "tossin" bara talat om att träffas, men svårt att få det koordinerat då vi bor ca 250 km ifrån varandra. Eller är det månne närmare 300? Hmm... Nå, hur som helst...

Ha en trevlig helg!

• jelena2
    mammact skrev 2010-04-08 19:15:38 följande:
    Duktig kille!! Kan se honom framför mig. Vi tar en tur till Göteborg i sommar och då hoppas jag vi kan ses Jelena!
    Det hoppas jag med!!!
  • Ekorrfamiljen

Vi var i Göteborg! Kul och trevlig mässa och så träffade vi ett gäng FL-are som håller till i tråden "kreativa barnvagnsnördar". Synd att jag inte såg någon av er, men det var ju inte sista gången vi var i Göteborg!

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Sarah84
    Augustiblomman skrev 2010-04-12 14:32:44 följande:
    TJUSIG BILD, Sarah! Hur har ni haft det i helgen, hamnade ni alla i min kära hemstad Göteborg...?
    Tack =)
    Jo vi hade de bra. Dock blev ja ju magsjuk på fredagkväll =/ Men va uppe på benen igen på lördan =) Så de blev bra tillsist =)
  • milisi

Har anmält oss till sommarlägret i Sunne. 2  vuxna, 1 nästan 4 åring och en "nyfödd då 1 1/2 månad) Tror ni att Stig förstår den anmälningen? ;)

• Ekorrfamiljen

Vemund har fått (ytterligare) en ny skena och tro det eller ej, jag satte på honom den vid läggdags och den sitter fortfarande kvar! Det var den duktiga handkirurgen vi besökte som kom på att man kunde ha en lätt böjd skena för att Vemund inte skulle kunna krångla sig ur den och konceptet verkar fungera. Hurra! Nu ska vi iväg till barnläkaren.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • mimpen
    milisi skrev 2010-04-01 14:37:12 följande:
    mimpen: Åker ni till Örebro? Vi har sven-olof där och han är superbra
    Oj. Sent svar, har inte varit in här på länge! Nej, vi gör proteserna hemma (Luleå). I morgon får vi hämta den. Var in och slutprovade i fredags. Det var askul, för det var verklgien FREDAG på OTA. ALla kom och busade med barnen (hade med alla tre) och grejade och var helfnissiga :)
Svar på tråden Dysmelister 4