Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Jag är så glad!!! Cassandra behöver ingen korsett, tralalalala!
Ryggen var inte så illa som sköterskan sa i våras(???) och behandling är inte aktuellt för närvarande. Ska på återbesök om ett år och då blir det en ny röntgen.
Halleluja, nästan så man blir lite religiös på kuppen...
jelena: Oooh, vad härligt!!
Grattis! 
Imorgon är det regionträff med Dysmeliföreningen på Marstrand. Ska upp tidigt, vara på hugget hela dagen och vi är ett 40-tal som ska sova över. Jag har packat ner en vinflaska men det vete tusan om jag orkar dricka något. Är så kolossalt trött och ändå sitter jag här...
jelena som jag skrev på facebook. så glad för er skull!!
hoppas ni har trevligt idag. Du får berätta sen. kramar
Sjukt länge sen jag var in här. Är det nån som ska till Örebro:s informationsvecka till veckan? Vi ska dit!
Det var jättetrevligt igår. Vi var ca 80 personer och hälften sov över. Vi hade årsmöte och jag fick förtroendet att vara ordförande ett år till (finns ingen annan som vill
). Vi gick en guidad visning på Carlstens Fästning - jätteintressant, och badade i poolen. På kvällen pratade vi och umgicks och barnen tittade på dvd och åt snacks.
Men jag sover ofta dåligt borta och inatt var inget undantag. Så när vi kom hem packade jag i raketfart för jag kände att migränen kom krypande. Och det gjorde den och jag osv en stund på eftermiddagen.
Nu är allt i princip klart, jag ska få tjejerna i säng och blogga lite.
Imorgon ringer klockan 04,00-04,30 någon gång och det bär av till Spanien en vecka. Vädret är tydligen inte alldeles lysande, men det skiter jag i. Jag behöver semester! Bara vara ledig och ta dagen som den kommer - underbart!!!
Ha det bra tjejer så hörs vi om en dryg vecka. Kram på er!
Ha det så himla gutt där Jelena!! ![]()
Jag tyckte jag hade så mycket att dela med mig av sist jag var här inne, när datorn var seg som kola... och nu har jag inga som helst dataproblem, men idag är det huvudet istället som är segt som kola... här händer det ingenting. Har kvartsamtal igen med fröken i eftermiddag, får se om vi hinner gå - de har så galna tider att det är näst intill omöjligt! Skulle vilja gå dit och höra vad fröken tyckte om "Lottens brev", om det hjälpte nåt eller om hon fortfarande försöker undvika temat och säga att handen är skadad. Hinner vi inte dit idag är nästa tillfälle om två veckor.
Sofía och jag har fått utslag på kroppen, jag vet inte om det är insektsbett eller om det är nåt helt annat. Skulle ju vara konstigt med insekter som bara biter på två familjemedlemmar? Varken Daniel eller maken har ett endaste bett, och hade det varit myggor i farten, så skulle Daniel också vara ordentligt prickig. Jag ska sätta mig och googla på ämnet, fast jag bävar för ev. bilder på äckliga kryp...
Idag kom ett fint kuvert från USA med varsitt Bright Shiny Beads Bracelet till mig och Vemund!!
Det är hon den gulliga Molly Ryan Stapelman som skickade oss två fina Nemo lyckofens-armband.
Härlig kvinna!
Vemund ville genast äta upp sitt, men han får väl ha det vid speciella tillfällen bara, när man kan ha full koll på honom. ![]()