Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
alvinminny: Grattis till bebisen i magen. Det är inte alls vanligt att syskon har dysmeli. I vårt fall så tror de att det är något genetiskt mellan mig och min make som har gjort att båda barnen har det.
Grattis till 3:an, Alvinminny! Som Mammact säger, dysmeli är ju nästan aldrig genetiskt... eller är det nåt annat "fel" du går och oroar dig över? jag vet inte om jag är en spåkärring, men med Daniel "visste" jag, sa t.o.m. till maken att jag hade känslan av att han blivit till för snabbt och att vi inte fått med oss allt. Med Sofía hade jag inga såna föraningar alls. (Det har hänt lite för ofta att jag vetat vilka som är ihop eller har gjort slut innan paret går ut med det, och har vid flertalet tillfällen drömt om graviditeter innan den blivande mamman själv vetat om det - men det hör nog inte alls till en dysmelitråd
Och nej, jag får inga visioner om vinnande sifferkombinationer...).
Här sa de att de inte kollar efter missbildningar på lemmar (bara hjärta, lungor, njurar och likn.) Det ul som var i 3D gjorde vi privat i Stockholm. (Och betalade nästan 2000:- och ändå kan de inte säga vad de faktiskt ser!
) Vi bor på Gotland.
När är bebisen beräknad alvinminny? ![]()