Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Jag tycker Vemund ser jättecool ut på fotot - en snygging som dessutom vet att han är snygg!
Jag ska också ta itu med vikten - fast inte just nu. Innan Sverigeresan är ju ingen idé. Frågan är om det ens funkar före jul. Men sen borde jag ha slut på ursäkterna!
haha konstigt att man alltid har massa ursäkter för vikten :):):)
Har vi något bra datum för gbg-träff och ställe? Med eller utan barn?
Blir göteborgsträffen av under min vistelse så kommer jag givetvis - utan barn för min del, men har inget emot att träffa era små troll! Vad säger ni, flickor?!?
Jag kan inte alls före den 8:e, efter den 16:e, och inte heller 11 och 13 nov. Andra dagar har jag nån fika eller middag i stort sett dagligen, men inget som tar hela dagen, och det mesta av det går säkerligen också att flytta på ifall det skulle knipa. Jelena har föreslagit att hon och jag träffas på stan den 10 nov (utan barn) och hemma hos henne den 14:e (med barn). Hur ser det ut i era andras agendor?
Tjohoo, jippeeee, vad glad jag är!!
Den 14 jobbar jag med den 10 ska gå bra. Jag har ju minst med mig en M men han är ju bara en lite bebis som inte stör.
*avis* Typ enda gången i livet jag önskar att jag bodde i Göteborg! ![]()
Hej hopp! Imorgom åker jag, men kommer antagligen att vara tillbaka online redan på söndag - svårt att hålla sig borta, ju! Har ni haft nån chans att kolla i era almenackor än?!
Jag har inte packat klart och maken kommer hem sent idag - hoppas jag hinner med. Har haft så himla mycket otur med precis allting denna veckan, att jag inte ens vet om jag vågar mig på planet. Det mesta har varit småsaker som egentligen inte betyder något.... som att hitta fina och inte för dyra skor bara för att upptäcka att de inte hade min storlek... men stort också, som att jag missar en arbetsintervju på tisdag och därmed har tackat nej till platsen (och tanten som ringde sa, att jag enligt min CV var precis den de ville ha!!) och idag tappade jag 150 euros. Skulle betala Sofías dagisavgift, de rackarna vill bara ha cash, och pengarna var spårlöst borta...
Förlåt, det var inte meningen, det där bara rann ur mig.... jag ska vara POSITIV!! hoppas ni har det bättre allihopa och att ni får en riktigt trevlig helg!!!
Massor av kramar till dig Augustiblomman. Vilken otur som sagt.. Hoppas det vänder nu!! ![]()
Tack, Ekorren, det var snällt av dig, jag är på plats i Göteborg nu men oturen fortsätter... suck! Vi hade 14 timmars försening på flyget, och resväskan har fortfarande inte hittat hit...
Tack, Ekorren, det var snällt av dig, jag är på plats i Göteborg nu men oturen fortsätter... suck! Vi hade 14 timmars försening på flyget, och resväskan har fortfarande inte hittat hit...