Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
usch vilken otur ni har!!!!
här har vi haft en bra helg...barnen har åkt skridskor fre,lör,sön d ä deras nya intresse........får se hur länge d tycker d ä kul :):):)
hur har ni tänkt me träffen i göteborg alla mammor???
nu är vi hemma från vår semester och vi har haft ett helt underbart väder!!
Augustimamman. Välkommen till SVerige. Tråkigt att höra om din väska dock.
Kramar
mammact - välkommen hem! Berätta mer än fint väder! Vad har ni gjort? Är ni pigga och utvilade?
hoppas att ni hade d kanon på semsetern :)
Cocco, Alvinminny, alla andra som befinner sig eller kan ta sig till Göteborg med omnejd: Imorgon ska vi gå och äta middag på Pasta Plus på Berzeliigatan kl 18, följ med!!!
Välkommen tillbaka, Mammact, har saknat dig både här och på FB... ♥ kul att ni haft det bra!
Jag väntar FORTFARANDE på min resväska, annars börjar jag vänja mig vid Sverige och vid vintern. Fryser bara så om knäna?!?
Är det inte på Södra vägen restaurangen ligger, Jelena? Spårvangshållplats Berzeliigatan? Jag vet inte om jag snurrade till det helt...
vi hade det som sagt helt underbart. Men det började med att jag klantade till det i säkerhetskontrollen. Tog min gamla vanliga handväska och tänkte inte alls på att jag hade en stor handkräm i den. Nästan full så det var ajöss med den. Lite pinsamt, men det bjuder jag på.
Vi har solat, badat, blivit bjudna på lunch och middag varje dag hos svärföräldrarna som hade en annan lägenhet mitt emot oss. En dag var vi ute på restaurang och åt lite tapas och paella. Supergott!!
Vi var på fruktmarknad som är en gång i veckan och de spanska tanterna var som galna. Hur kul som helst att se!!
Sen var vi och kikade runt på fina hus och lite shopping blev det också. Annars tog vi det lugnt och känner oss utvilade och redo för vintern.
Men jag håller med dig augustiblomman. Fy vad det är kallt.. här nere i skåne har vi idag haft en dag med regn och rusk....
Tänk på mig.. imorgon när ni är ute och äter. Hoppas att ni får supertrevligt!! Kramar på er!
mammact: låter som ni haft d jätte mysigt :)
tyvärr kan inte jag följa med å käka ikväll.......går inga tåg hem senare än åtta, så d blir tajt känner jag :(
men ni får ha d så trevligt allihopa å hopas att d ä god mat :)