Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Grattis, Ekorren!!
Puss och kram till dig och hela familjen! ♥♥♥
Tack! ![]()
JAAA !! Så kul Ekorren!! All lycka till er! Kramar
Grattis Ekorren! Vad roligt - ska det bli en tjej den här gången tro eller är det bara killar som gäller?
Blev lite fundersam när du frågade på FB om man kan vara gravid och amma samtidigt. Och det kan man alltså!
Maken är borta ikväll, så jag får väl slå in hans julklappar i alla fall. Har så många att slå in (till alla) att det bara känns jobbigt att börja...suck...
Ekorren - du har ju en tjej. Förlåt, jag har sämre koll än vad jag trodde! 
Fast det kanske är dags för en tjej igen efter tre killar?
Tack allihop!
Jo, jag vill verkligen ha en tjej den här gången, speciellt eftersom maken så gärna vill ha en dotter och min dotter vill ha en lillasyster.
Maken har ju fått till 3 söner nu så det är dags att vända trenden tycker jag, men ... skulle det bli en till sork är han såklart lika välkommen han också.
Jag frågade väl egentligen om man blir dubbelt förvirrad och det tror jag banne mig man blir. Tur att vi har massor av almanackor och mobilen att skriva in alla viktiga möten i. Ändå har vi missat några möten på BUP och dagis senaste tiden. 
Jag mår illa och har redan foglossning och så är jag så trööött, men annars mår jag bra. 
hoppas att ni allahar en bra helg :)
vi har vart på bernens skridskoavslutning i dag....sååååå mysigt :):):
Grattis ekorren!
Har själv kommit i en riktig svacka nu och tycker det är så jobbigt
. E har opererats och nu är det dags att börja använda protes igen. Det har varit så mycke problem nu innan vi fick protesen idag så jag är så trött och ledsen. Inte kul att känna så här inför julen men hoppas att det börjar svänga nu när han fått protesen. Jag önskar verkligen att det var sista operationen nu för det är så svårt att komma igen och börja gå efter 5 veckor i rullstol. Det är så skönt att ni finns så jag får skriva av mig nånstans där det finns likasinnade som förstår.
Kram till er alla!