Dysmelister 4
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
Sök gärna upp oss där!
Attans. Jag jobbar ikväll. hoppas ni har det trevligt utan mig.
Vad kul det ska bli att träffa Jelena ikväll!! Men vi ska tänka på er som inte kommer, skåla till er välgång och skicka en varm kram.
Alvinminny och Cocco, ska vi försöka nån annan dag, när det passar bättre med jobb och tågtider? Jag kan på måndag och på tisdag, efter det får det bli utan mig. Verkligen synd att ni inte kan idag! ♥
Jag har mailat researrangör och flygbolag, och ringt till flygplatses bagageservice. Ingen vet något alls om min resväska. I den spanska pressen läste jag, att de ska strejka på samma sätt varje helg november ut - vilket ju innebär, att jag kommer att drabbas av samma skit på hemvägen också...
Jag har helt sjukt mycket att göra nu tyvärr. Mitt examensarbete ska vara inne för läsning om 2 veckor och på dagarna så har jag hand om M. På kvällen ska jag hinna med hästen och till helgen jobbar jag. Tyvärr inte riktigt läge att ge mig iväg på något som inte är bokat flera månader i för väg.
För övrigt vet jag inte varför jag är knäpp nog att tycka att detta vara en bra tid att bli färdig men det ska bli väldigt skönt när jag äntligen är det.
augustiblomman: hoppas att din visit här i sverige har vart toppen?? har du gjort nått kul??
d va ju synd att d inte funka med å få träffa dej/er....men så ä d.....fullt upp nästan jämt :):):)
Hallå allihop! Här har det varit tyst i tråden. Jag tycker det är full fart hela tiden och jag hinner inte allt jag förutsätter mig. Och snart är det första advent! Och tusen saker till att göra...
Cassandra har protesen hela dagar ganska ofta nu, men använder den inte direkt däremot. Utan den bara hänger rakt ner. Och har hon den inte på sig, så kräver hon inte längre att vi ska rulla upp tröjärmen.
Jag kan såklart inte låta bli att fundera över detta och undrar om det har blivit en utseendes grej. Jag frågade henne om det igår och fick svaret att hon skulle berätta om det för mig en annan gång. Så jag får väl undra ett tag till då?! 
Hinna med vad är det?
Jag skulle bara vara hemma denna veckan och skriva. Hmm nu är både jag och den stora sjuka. Inte blir det mycket gjort även om vi är hemma.
Att skriva med en bebis hemma går ganska bra men med en 3 åring är det stört omöjligt vill jag lova.
Imorgon ska till barnkliniken för att kolla upp M ordenltigt. Förhoppningsvis har han gått upp lite i vikt iaf. Är bara rädd att de ska hoppa på amningen i vanlig ordning. Idag har han iaf ätit lite gröt så kommer han bara igång ordentligt med mat så kommer väl järnbristen att ge med sig ganska snart.
M ska på nu röntgen men vi väntar fortfarande på att få en tid men teamet sa att det kunde nog ta ett tag.
Annars försöker han för fullt krypa. Det är inte så lätt men vem är jag att säga att det inte går.
ä så himla glad :) förra året sökte jag bidrag till alvin hos majblomman här i töreboda.....d gav han 5000kr då........nu ringde dom idag å sa att d ville ge alvin en liten julklapp i år (har inte sökt nått bidrag i år ) jaha va gulligt sa jag....tänkte vad ska d ge han?!
vi sätter in 2000kr på ditt konto idag t alvin i julklapp :):):):) för vi tycker han behöver d!!!
vilka underbara människor....som tänkte på alvin å att han skulle få lite pengar för att d hade lite över :)
säger bara köp majblommor :):):)
ha en bra helg alla :)
Wow, alvinminny. Vad roligt! Jag blir lika glad jag när jag hör att man inte ska ge upp om mänskligheten!
alvinminny: Gud så roligt! Grattis!!
Här lever vi och har hälsan, typ.. Mår illa till och från men annars är allt bra. Vemund har lärt sig ta sig ner för trappen till kontoret åt rätt håll nu. Fortfarande slänger han sig med huvudet före från sängen, men snart så..
Ha en härlig helg allihop! ![]()
alvinminny: Säger som de andra roligt att höra att det finns snälla männsikor. kramar.