• jelena2

Dysmelister 4

Då var det dags för en ny tråd! Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 05:53
    Nu finns vi även på Facebook! Där finns vi i en sluten grupp som heter Dysmelitråden.
    Sök gärna upp oss där!

• Svar på tråden Dysmelister 4
  • Augustiblomman

Lider så med er, Tossin! Kraaaaam! ♥♥♥ Jag förstår att det är jobbigt, men hoppas verkligen att det varit mödan värt och att glädjen infinner sig snart igen. Du klarar det!!! 

• Ekorrfamiljen

Tack tossin! *skickar lite uppmuntran och kramar*

Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det! Eller jo..
  • alvinminny
    tossin skrev 2010-12-12 18:16:56 följande:
    Grattis ekorren!
    Har själv kommit i en riktig svacka nu och tycker det är så jobbigtGråter. E har opererats och nu är det dags att börja använda protes igen. Det har varit så mycke problem nu innan vi fick protesen idag så jag är så trött och ledsen. Inte kul att känna så här inför julen men hoppas att det börjar svänga nu när han fått protesen. Jag önskar verkligen att det var sista operationen nu för det är så svårt att komma igen och börja gå efter 5 veckor i rullstol. Det är så skönt att ni finns så jag får skriva av mig nånstans där det finns likasinnade som förstår.
    Kram till er alla!
    lider med er............ man får försöka å tänka på att d blir bra sen, vet att d känns hopplöst när man är i d......d tog alvin väääldigt lång tid sist här oxå!!! hoppas iaf att ni kan se fram emot julen å göra d så mysigt som ni kan :)
    kramar t er
  • jelena2

Tossin - förstår att ni haft det tufft och känner med er! Operationer är inte kul och det måste vara svårt för E att sitta i rullstol så länge och sedan upp och hoppa igen med protes. Tur att han är ett barn, jag tror de klarar av sådant här bättre än oss vuxna egentligen. Och att det snart är jul spelar ju ingen roll - det får lov att vara jobbigt ändå!

Stor kram till er!

• mammact

Skriver som de andra Tossin. Hoppas verkligen att allt kommer att bli bra och att ni kommer att få en bra lugn jul efter allting. Styrkekram till er!

• tossin

Åh vad det värmer att ni finns! Tack ! Nu känns det nog bättre men mycke kämpande är det nog. Positivt är att det inte blivit något sår av protesenGlad. Imorgon ska han tillbaks till sexårsverksamheten och det är han nog jätteglad över, sen har han också härligt nog kompisar som har så väntat på att han ska komma tillbaks.

• Augustiblomman

Vad gott att ni är pa väg in i vanliga livet, Tossin. Vardag är ett underligt balsam, inget man längtar efter men ända gör den bara gott. Kram till din tappre grabb!

Jag har mamma pa besök och även om det är roligt nästan jämt, sa känns det lite konstigt att fa sitt liv övertaget eller kidnappat pa nat sätt"(om det nu gar att första vad jag menar). Annars är allt bara bra här, även om julpyntet fortfarande inte kommit ur kartongerna... hoppas allt är väl med er! Puss pa er!

• Ekorrfamiljen

Haha, vi har inget pynt framme heller. Vi är ju på g at flytta (men först i mars/april) så vi röjer runt och packar när vi orkar. Usch! Tur att jag ska fira jul hos syrran, bara jag får ändan ur vagnen och bokar resan. Håll tummarna att det finns platser kvar!!

Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det! Eller jo..
  • jelena2

En kompis skrev på FB en dag att jag är den värsta julfanatiker hon känner. Och det är nog sant...
    Jag har massor av tomtar, ljuslyktor, girlanger, julpåslakan, handdukar, julgardiner och nytt för i år är rödvitrutiga stolsdynor. Så ni kan tänka er mitt hem!

• tossin

Jag har fått en fast tjänst!! Efter att jag i 10 år nu haft en 1 år i taget tjänst har jag nu fått ett nytt jobb. Jag är både glad och skräcklslagen.  Uscha vad det är spännande. Börjar genast efter julledigheten från mitt nuvarande jobb så nu har jag bara 4 dagar kvar.

Svar på tråden Dysmelister 4