vi har nog gjort som alla föräldrar, fotat, ramat in, vi har en jättefin akvarelltavla där han är avbildad, den kommer att hänga uppe i alla tider, om han inte ber oss ta ner den, då måste vi ju göra det för hans skull. men han kommer att växa upp med sina kamrater och dom kommer ju se genom åren hur han förändras och vi tänker att det inte ska vara en större sak än det redan är, vi vill inte göra honom till ett "spaltbarn", det är inte den han är, han är liksom inte sin spalt, eller sitt hjärtfel som han också har. men vi kommer alltid visa bilder på honom som han har sett ut, det är dom nog mogna för direkt, tror jag.
jag har gjort ett album för n-j över alla sjukhusvistelser, eftersom n-j har allvarliga hjärtfel så har de mesta fokus legat på den saken och det är ingen som tänker på att han har spalt dess mer.
var på vårdcentralen här om dagen, då var dt ett gammalt par som blev så förtjusta i n-j, verkligen från hjärtat tyckte dom att han var vacker som en docka :) det värmde mig, för det var inget sånt där "det där fixar dom till så fint" för sånt gör mig också galen!
vi har återigen fått op. för mjuka gommen uppskjuten, prel. 1 oktober, då ska lillräkan få en knapp på magen också, jäkla trist men nödvändigt :/