-
Alla borde kunna få en liiiiten present kan man tycka... jag kan ta ett rosa eller ett offwhite topsetmammageno skrev 2011-04-15 10:21:32 följande:Och eftersom jag kom på idéen borde jag få en röd sittdel o rosa toppset I gåva eller huuur!!!
hahahHAHA
-
Vad bytte du till när han växte ur camen och hur lång var han då?? Minns du? Nyfiken, nyfikenSjukhus Mamman skrev 2011-04-15 16:27:39 följande:i en mini cam ram skulle inte barnen få plats
Noa växte ur sin cam och då kan jag tänka mig hur fort han hade gjort de i en mini 
-
Sjukhus Mamman: Då finns det hopp om att även jag ska få köpa en Bee+ så småningom
Dottern är stor som en 6 månaders fast hon bara blir tre månader på onsdag..
-
Förstår inte hur ni får igenom alla era inköp hos era respektive.. Min karl bara säger nej, nej och nej..
-
Sjukhus Mamman: Känner redan begär efter en Bee och då har jag inte ens fått på sittdelen på min Cameleon ännu.. Köpte dock nytt tyg i veckan så inom några veckor hoppas jag ha fått ihop en ny suflett, håller tankarna på annat håll i några minuter iaf
-
Sjukhus Mamman: Haha, okej okej.. Singellivet är kanske en lösning.. Mannen eller vagnen, nej det får nog bli mannen ändå. Han har rätt bra lön och bara jag hittar rätt argument så ska det nog gå.. Bearbetning pågår..
-
Joddan: Lyxigt
-
Sjukhus Mamman: Ja det tror jag också!
-
Lillla My: Smart..
-
annat82: Har försökt göra mannen intresserad men han bryr sig verkligen inte.. Fast jag tror jag har tur ändå, behövde bara visa camen en gång för att han skulle fastna.. Ett tag hade jag dessutom två Camvagnar hemma, en begagnad och en ny.. Behöll den nya och sålde den andra..