Inlägg från: Insomnie |Visa alla inlägg
  • Insomnie

Bugaboo-tråd nr 21

thj skrev 2010-12-07 23:24:08 följande:

Måste bara lägga in en bild på lite ögongodis Solig
    Sjukt snyggt, helt i min smak!!!
  • Insomnie
    JohannaL skrev 2010-12-14 12:56:48 följande:
    menar du min länk?

för det står ju at det e rost mm på hjulen men det e inget att bra sig om eller? =/
    Om det är på själva hjulen så går det ju faktiskt att köpa nya sånna om man vill ha fina till våren..
  • Insomnie

Kollade lite på dom här annonserna ni länkar till... Vad betyder egentligen:
    "helt ny! (Försök bara att trycka lite, inte mer än 10 minuter)" ?

• Insomnie

Sweetheartno1: Riktigt snygg! Var har du beställt den ifrån?

• Insomnie

Sweetheartno1: Aha, coolt. Tack för länken.

• Insomnie

Mami82: Jag är också kass på att sy men med lite tålamod och den där enda personen vi känner tills tutorial så har jag faktiskt lyckats rätt bra med att sy en egen suflett! Har en skötväska som hon sytt och den är jag väldigt glad över att inte ha gett mig på, det är FÖR avancerat för mig.

• Insomnie

Wailea och/eller någon annan med Akta Graco adaptern: Jag har läst att när man ska sätta fast babyskyddet på vagnen så ska det först sättas fast det på adaptern för att sedan sättas fast dem båda på vagnen och när den ska bort ska både babyskyddet och adaptern bort från vagnen först för att efter det separeras.. Men tänk er att ni varit och handlat, barnet sitter i babyskyddet, ska man då behöva ta bort skyddet med adaptern för att typ på marken separera dem innan man kan stoppa in barnet i bilen? Säg att jag läst fel och att man kan låta adaptern sitta kvar på vagnen när man lossar skyddet?!?

• Insomnie

Sweetheartno1: Ja, lite så känner jag med.. Nu har jag inte testat att ta bort bara babyskyddet och låta adaptern sitta kvar, det borde ju gå men jag vill ju inte ha sönder något så jag tänkte att någon expert kanske vet

• Insomnie

Jag är på jakt efter mönster till en sittdyna till min Cameleon.. Det är inte möjligtvis någon som delar med sig av sånt eller iaf har något tips att ge nybörjaren?

• Insomnie

Jag vill gärna vara medlem av den nya tråden.. Jag vet inte hur det funkar riktigt dock, men visst är det bara medlemmar i tråden som kan se det som skrivs och läsa?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21