Inlägg från: Insomnie |Visa alla inlägg
  • Insomnie

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland: aha, tack

• Insomnie

Då är vi några som söker mönster till sittdyna.. Ni som också söker kan väl säga till om ni får tag på ett..

• Insomnie

Mamma på vift: Tack för måtten på sittdynan. Måste passa på att tacka för beskrivningen av hur man syr en suflett också. Jag sydde min första efter din vägledning precis innan min lilla skrutta föddes (hon är en månad nu) och suflett nummer två är redan på gång (bilder kommer i bildtråden så fort jag får chansen).

• Insomnie

bohusbebis: Förstår inte riktigt hur du menar med vecken och de svängda sömmarna på sittdynan.. Du har inte lust att bjuda på en bild?

• Insomnie

bohusbebis: Ah, då ska jag kika där! Tack.

• Insomnie
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-26 16:29:21 följande:
    Näe man hoppar i trappor med vagnen, ska man hålla i den "fasta" delen av handtaget ?
    jag gör så fast jag vet inte om det är rätt... jag har hört/läst att man även kan dra ut handtaget till ytterläget om man måste belasta det som i t.ex. trappor..
  • Insomnie

Lindadjo: Sjukt snygg liggdel, är bara lite avundsjuk..

• Insomnie

...för att inte tala om hur min dotter känner sig . Hon har ju bara två hemsydda sufletter och resten finns bara i en enda uppsättning. Just nu håller jag på att fundera ut hur jag ska kunna övertala maken att hon faktiskt behöver ett offwhite topsett.. Har en grå bas och den kombon är bara såå snygg...

• Insomnie

Äntligen har snön försvunnit och gatorna sopas för fullt.. Gillar min Cameleon bara mer och mer.. En fråga dock, hjulskydd krävs ganska ofta, finns det? Har aldrig hört om det, hur gör ni?

• Insomnie
    Tant Pruselius skrev 2011-04-05 11:36:11 följande:
    finns på gekås !
    Hade varit kanon om jag bott lite närmare men det är 45 mil dit... Inget ställe som säljer hjulskydd på nätet eller så?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21