Bugaboo-tråd nr 21
imaj: Jag tycker också att regnskyddet är snyggt och sitter bra men jag önskar att det gick att få med sig också..
imaj: Jag tycker också att regnskyddet är snyggt och sitter bra men jag önskar att det gick att få med sig också..
galojj: Antar att du borde ha på tredje hacket då medan jag som har en dotter på nästan 8kg borde ha på andra.. Det finns fyra hack totalt..
Det här regnskyddet är också ganska fint, någon som vet om det passar på en Cam och hur stort det blir när man rullar/viker ihop det? kidzshop.jetshop.se/passar-de-flesta-barnvagnsmodeller-p-341-c-169.aspx Kanske ska hoppas på en solig sommar istället, speciellt nu när jag köpt parasoll och allt
Apropå annonser.. Vad är det här för vagn egentligen? mobil.blocket.se/vastmanland/Bugaboo_Ligg____Sittvagn_33788802.htm&w=1 (inte min annons)
Ja jag såg att den var väldigt solblekt men har aldrig sett en frog IRL så det är lite svårt att veta.. Tack för informationen
Det reagerade jag också på.. Man blir ju lite nyfiken på hur den ser ut i verkligheten, inte för att jag ska köpa nått men ja, nyfiken blir jag
Kollade in bildtråden och gud va sugen jag blir på att köpa en ny originalsuflett.. Varför är jag så fattig för?
Surkatt: Så kände jag också när jag fick hem min CAM, att den var skör, och jag tyckte det var riktigt svårt att lyfta upp vagnen då vi har två trappsteg från marken in i vår hall.. Har lärt mig tekniken nu, funkar fint även om vagnen fortfarande känns rätt skör jämfört med andra vagnar.. Jag älskar också utseendet och allt det där men som sagt, lite stabilare, speciellt i sidled hade inte skadat!
Ni som testat både Cameleon och Bee+.. Är de lika i stabilitet eller hur upplevs skillnaden?
Hej! Jag ska till GeKås i veckan och tänkte passa på att köpa hjulskydd till min Cam som jag hoppas ska finnas där... Har dock glömt mäta diameter på hjulen och har ingen möjlighet nu. Någon som vet vad det ska vara för storlek på skydden?