Bugaboo-tråd nr 21
Tant Pruselius: Aldrig använt..? Oj,oj.. Jag skulle haft användning för det flera gånger redan o dotter är bara 2,5 månad ännu, känns som om jag bor i en lerby..
Säg till om du vill bli av med dem
Tant Pruselius: Aldrig använt..? Oj,oj.. Jag skulle haft användning för det flera gånger redan o dotter är bara 2,5 månad ännu, känns som om jag bor i en lerby..
Säg till om du vill bli av med dem
Sweetheartno1: Ah, jag får ta en tripp till babyproffsen då, de kanske har..
Är lite sugen på att piffa upp min bugga lite, har en egensydd suflett på.. men vad ska man hitta på nu? Får inte vara alltför komplicerat.. Sittdyna är ingen idé ännu då dottern ligger i liggvagnen ännu.. Några förslag? Jag har idétorka.
Angående hjulen så skulle jag också köpt nya.. Jag hade jätte fina hjul men efter några få turer på snö, is och grus i vinter så är de små hjulen inte i närheten av nya längre..
Mamma på vift: Tack för tipsen! En filt vore mysigt att sy.. Bumperbaren använder jag inte just nu, tycker den bara va ivägen annars skulle jag nog sy ett sånt..! Kan iaf meddela att skötväskan min livar upp iaf, får MASSOR med snälla kommentarer och nyfikna frågor om den.. Ja, visst.. den har du sytt
Fröken Småland: Bilder finns här: mammapavift-lillagroda.blogspot.com/2010/04/skotvaska-practical-baby.html Kan meddela att jag verkligen älskar modellen men jag skulle så klart gärna ha en till i annat tyg att byta med och som matchade min hemsydda svarta suflett med stjärnor på..
Riktigt så duktig är jag dock inte på att sy..

AnPa: Jag var också sugen på att sy en sittdyna i det lite mer stormönstrade tyget i den serien men det får bli senare när det är dags för sittdelen.. Ännu njuter jag av lillgos
Ben10: Vi har en Akta Graco och jag köpte en adapter för att kunna fästa den på vagnen.. När jag skulle testa första gången så passade den inte, helt hopplöst. Va tillbaka till butiken och de lyckades inte heller så jag lämnade tillbaka adaptern. Va rätt besviken då.. Annars älskar jag babyskyddet, så enkel montering av basen i bilen. Vi har tre bakåtvända barn i bilen när vi åker hela familjen, det är lite knepigt men det går. Bilen är i storlek som en V70
Ben10: Jag vet inte riktigt hur den bilen ser ut invändigt men det är ju bara att testa som sagt. Ingen lätt match med tre bakåtvända bilbarnstolar oavsett bil känns det som, vi får dock vända på den första i höst, det blir skönt. När det strulade med vagnsadaptern för mig så sa de i butiken att den brukar vara riktigt trög att sätta på och som de slet och drog så kändes det inte alls bra. Men så är det väl föregångaren till den Akta Graco som vi har som adaptern egentligen är till för..