• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

fy fan vad deppigt! När jag hade cam när noa va mini så sydde jag ett helt gäng sufletter, därbland en med grön Katvig tyg och Mairo grön med vita elefanter innuti, en med orange ikea tyg utsida och gunilla axen rosa med moln på insidan samt en blå med tittlucka i...

När jag sålde den vagnen så hamnade dom i en kartong.... en kartong jag sen aldrig hittade när jag igen skaffade cam. Nåt jag ärligt vart super ledsen över. NU hittar jag en hel jävla kartong med sufletter å sånt i och så klart där ligger ju dom

Det är på riktigt så att jag överväger att köpa en cam igen! fast jag inte har behov av den! man borde kanske spara dom till ev framtida barn? eller vad gör man med dom? 

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-11-12 14:12:58 följande:
    Superfina! Spara dem till nästa barn, man får för lite för dem i förhållande till vad de är värda.
    de e lite så jag tänkte oxå, de e ju inga billiga tyger... men så trist! 
  • Noiis

De e ju den andra grejen....... Inga fler barn på länge lär de bli å OM de blir en bebis så blir de en åsna för jag tror att cam kommer utgå om några år och jag har ingen i närheten som planerar bebis... Huuum.....

• Noiis
    spigg skrev 2011-11-13 16:50:22 följande:
    Om det är den här så måste jag bara få inflika att den inte är värd de pengarna.
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_ink...
    oh jävlar.... liiiiite i överkant
    ymmmi skrev 2011-11-13 17:05:46 följande:
    Tänkte höra om camelons transportväska, är den rymlig, kan man rymma mer saker i den än vagnen? Eller finns det någon annan väska man kan ha den i?
     Jag reste med ryanair en gång och vart förbannad på att mitt bagage aldrig godkänndes. jag fyllde därför transportväskan med hela bagaget och lät väskan gå tom å fyllde den sen med de jag köpte där.
    Med andra ord... den rymmer massor men man får egentligen inte göra så  
  • Noiis
    RocketQueen skrev 2011-11-13 16:25:33 följande:
    Tänkte slänga in en fråga till experterna här. Vi ska åka och titta på e begagnad cameleon här i veckan. Den är rätt dyr för att vara begagnad men ska tydligen inte vara använd nånting. Vad ska vi titta efter? Något speciellt man ska hålla koll på när man köper begagnat? Något som man absolut inte vill hitta?
    kolla så den är äkta är A och O googla bigbaby har en bra artikel på deras hemsida om fake bugaboo. 
    och vad är dyrt? kan du länka till annonsen? varför är den dyr? att den är oanvänd låter orimligt faktiskt... 
  • Noiis
    huggesmamma skrev 2011-11-13 17:31:40 följande:
    Det står i annonsen att den är använd av ett barn, så¨nog är den använd även om den är i gott skick. Inköpt 2007 så den har ju ett par år på nacekn....
    jag tänkte på den som "lilla lyckan" skulle kolla på de vet vi ju inte vilken det är!

Men den i annonsen som "spigg" länka till är inte värd dom pengarna 2007 kostade vagnen NY 8700.... 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21