• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Lindadjo skrev 2011-11-18 09:32:50 följande:
    Jag har hört de som fixerat färgen med hårtork också, för att de inte vågat använda strykgärn. Har man värmeskåp borde även det funka för fixering.
    ah precis! så länge det är "hög" värme så räcker det ju. sen visst att färg kan släppa men allt ska inte släppa :-/ de låter bara helt knasigt och som att man antingen gjort fel med färgen eller att det var fel på själva färgen!
  • Noiis
    Sassa82 skrev 2011-11-22 13:00:28 följande:
    Nu hittade ja ett inlägg om klädseln till cameleon från usa. Om selen sitter i tilldelen på cameleon i usa så borde den väl passa. har en som är där nu och skulle vilja att han köper med hem, men vill ju veta så att den säkert passar
    Storleksmässigt passar dom absolut!
    Ända som skilljer är att på svenska vagnar sitter midjeremmarna på ramen men på amerikanska sitter dom i sittdelen.
    Du kommer alltså ha dubbla midjeremmar men de spelar ju egentligen ingen roll!

annars är allt annat samma (nja liggdelen saknar så klart facken på sidan för att stoppa ner midjeremen i
  • Noiis

sitta i liggdelen rekomenderar jag, eller härda ut. annars kommer du hålla på att byta runt mellan olika vagnar oftast upplever vi de som ett större problem än vad barnen själva tycker att de är! trist att göra sig av med en vagn du gillar för nåt du ogillar för att bugaboon sen säkert skulle funka igen om nån månad

• Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-11-28 10:34:01 följande:
    jag krokar fast kroken i sidan på brädan istället och spänner åt snodden då hålls min upp... annars hasar den bara ner...

Vi hade liggdel tills lillasysteryster var 7,5mån (med kudde och sele i från ca 5mån) det var perfekt...
    Dra nånstans va.. inte tusan har väl lillasyster gått och blivit så stor????  
  • Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-12-05 09:18:51 följande:
    Noiis - l know it is lovely! Fått hem din scooter?
    oui,.. i okt hihi
    Byta???
    RocketQueen skrev 2011-12-03 22:45:06 följande:
    Tack för ditt svar ska genast kika mer där. Är det nån som handlat från Pramworld?
     Har bara handlat i butik, men vet att de har funkat kanon för dem som har beställt via dom
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21