Bugaboo-tråd nr 21
Cerise är MYCKET snyggare på bild iaf. Har ingen aning om hur dessa ser ut irl men tycker att färgen på bilden ser ut som något Barbie sr kräkts upp. Gillar inte alls
Cerise är MYCKET snyggare på bild iaf. Har ingen aning om hur dessa ser ut irl men tycker att färgen på bilden ser ut som något Barbie sr kräkts upp. Gillar inte alls
För övrigt ang priser på "gamla" färger så är det här inte några färger som kommer ersätta någon färg, utan limiter edition (precis som Paul frank var). Så mitt svar är: det tror jag inte, speciellt inte de populära färgerna.
Wailea: gud så snyggt matchat babyskyddet är med skötväskan *dregglar* Ang skrynklet, försök att flyta kardborrena lite åt olika håll (du ser förändringarna på tyget när du håller på) så ska du se att det blir mindre skrynkligt :)
Visat var det någon här som sa att Barnbutiken i heron city flyttat till en mindre lokal i heron innan de stänger helt? Var isf?
@ Armani: testa silikonspray :)
På macken eller typ biltema. Vet inte men skulle gissa på att det finns hos järnhandlaren också. Men smidigast är väl att kolla med närmaste mack :)
Frk. Småland: låter som en mycket bra idé! :)
Vet att flera här inne har bugga och UJ/Swift. Passar buggans dynor i swiften? Vill ha en som jag kan ha i båda :) Är också på jakt efter mönster så om någon vänlig själ har ett så får den/dem gärna inboxa mig. Kan givetvis betala en summa för "godheten" ;) Kram på er!
anna82: har du tid? Jag håller på och slitet loss lister för att lägga nytt golv ikväll. Dessutom är jag ingen expert på att skapa trådar. Hänger mest här med alla fina *tindrar med ögonen*
Jag pausar från list-bortagandet. Ingen som tar illa upp ifall jag lägger till som admin? Frk Småland, sjukhusmamman, anna82, thj, Bohusbebis?