Bugaboo-tråd nr 21
Btw, vad ska jag döpa den till? Bugaboo bildtråd?
Btw, vad ska jag döpa den till? Bugaboo bildtråd?
Nu är tråden skapad. Frågan är bara hur jag gör för att lägga till administratörer?
Frågan är om jag då gjort fel? Jag startade en "vanlig" tråd precis som bildtråden var men jag kan inte hitta någonstans hur man låser den för endast medlemmar...
Jag gjorde det, tror jag... haha ska kika
Bra annat82 att du länkade! Jag är inte så snabb :P Jag fick inte till det först. Gick in under medlemsgruppen och ändå startades den som en ny tråd. Men nu ska det funka :) *känner mig lite stolt*
Jag la till bilder i galleriet på alla modellerna så att folk själva ser skillnaden. Kanske minimerar det risken för onödigt snack och onödiga frågor.
Frågan är, kan medlemsgruppen läggas in i ts här så att folk hittar dit?
Ang. mönster till dyna: Är det någon som har lust att dela med sig av ett? Vad använder ni för slags tyg och stoppning? Tänkte flörta med min mormor och be henne sy en som passar i camen och swiften (som ska få flytta in inom kort).
Såg att de sålde ut Liggdelslock på Barnbutiken i heron (och en massa andra bugga-grejer). Locken kostade 150 och det fanns bl.a. Paul Frank skurvey.
Nu har inte jag vägarna förbi förns delarna till min reklamation kommer (1-2 veckor). Annars hade jag kunnat haffa ett till dig och postat. För övrigt är de just blixlåset som är trasigt på mitt lock (därav reklamation :P)
Bohusbebis: din bee är SÅ fin! Önskar att jag kunde sy dyna med. Hur gjorde du?