• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82

Acento: 2 topset från paul frank finns. Tror inte det är fler iaf men då får nån rätta mig. Har utgått men det kan hända att nån butik nånstans har nåt kvar. Skurvy är det gröna och sen finns color blocks som är vit grund med färgade fält på

• annat82

Angående fårfäll så tror jag ikeas för länge sedan såldes även på barnavdelningen. Men om de var testade eller om det var just för att de inte var det de försvann därifrån vet jag inte. Vi har ett par godkända för barn från gekås, riktigt billiga och stora och den som är använd mest har tvättats ett par gånger utan problem. Så det är ju ett tips om man ändå ska dit eller har nära. Vet att de har haft fler olika färger iaf men senast vi var där var det ganska utplockat och bara svarta kvar, men det borde ju fyllas på också. Har sett exakt samma på nåt babyproffsen här i stockholm för nästan fyrdubbla priset

• Trolovade
    acento skrev 2011-09-20 21:08:49 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa topset till cameleon med paul frank? Hittar bara ett i militärgrönt som finns att köpa men har sett bilder på massa olika?  
    Ligger två olika på tradera för tillfället har jag sett!   (Inte mina auktioner!!!!)
  • Melvinsmamma

En fråga! Här precis köpt ett svart chassi av en person på blocket o väntar hem det till helgen..hur ser man på ett chassi om det är äkta eller ej? Går det att kolla upp serienumret på chassit? Tacksam för svar om ni kan inboxa de till mig!!

• Annan84

Googla, big baby har en artikel om hur man kan se om en bugaboo barnvagn är fake. Där står ett serienummer som ofta funnits på de som är falska. Har själv råkat ut för detta nämligen...man ska be om kvitto eller kolla upp chassinumret innan köp har jag lärt mig!!

• linaloo
    Melvinsmamma skrev 2011-09-21 12:56:13 följande:
    En fråga! Här precis köpt ett svart chassi av en person på blocket o väntar hem det till helgen..hur ser man på ett chassi om det är äkta eller ej? Går det att kolla upp serienumret på chassit? Tacksam för svar om ni kan inboxa de till mig!!
    www.bigbaby.se/artikel.php
    Freja 7 april 2011 ♥
  • Joddan

Hjälp

Min fiiiina fina frog har gått sönder . Det började med att hantaget "knäckte" när jag gick på och av bussar och då hantaget fick flyttas "upp" eller "ner" så som ett chassi ska "glappa". Frogen har ju fast hantag så det är inte glidarproblem jag menar. Men nu har spärren på v. Sida släppt. Alltså spärren man drar upp när man ska fälla chassit. Anar att en "pigg" är av inne i navet på chassit???? Någon som vet om man kan öppna och operera? Det går att använda men körglädje?

• cirkuspuman
    Joddan skrev 2011-09-21 14:50:18 följande:
    Hjälp

Min fiiiina fina frog har gått sönder . Det började med att hantaget "knäckte" när jag gick på och av bussar och då hantaget fick flyttas "upp" eller "ner" så som ett chassi ska "glappa". Frogen har ju fast hantag så det är inte glidarproblem jag menar. Men nu har spärren på v. Sida släppt. Alltså spärren man drar upp när man ska fälla chassit. Anar att en "pigg" är av inne i navet på chassit???? Någon som vet om man kan öppna och operera? Det går att använda men körglädje?
    Neeeej vad synd!
    Jag har hört att det finns ngn cykelaffär i Sumpan som är bra på BB chassin men jag minns inte namnet
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸