• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg
    Kavat skrev 2011-09-22 23:20:54 följande:
    spigg,, fick du svar på ståbrädefrågan? Ja, tyvärr är den gamla ståbrädan så osmidig. Den nya är suverän! Men den gamla är ju inga problem om ståbrädan är på jämt och man inte behöver ta in vagnen i bilen för att åka någonstans.. Den sitter som en smäck liksom den nya! *läser ikapp*
    Tack för ditt svar! Jag tror jag ska köpa den nya istället, jag har en Donkey också och på den funkar ju inte den gamla och jag skulle gärna kunna använda Donkeyn i mono men med ståbräda till. Lite bökigt men det får nog bli så!

Den nya ståbrädan behöver inga fästen för att funka på Cam va? Det är bara till Donkeyn man behöver en adapter?
  • J N
    Lindadjo skrev 2011-09-23 08:14:54 följande:
    På en frog måste man byta fästen för att få en cameleonsuflett att passa ordentligt, men kan ha samma bågar.

På gecko måste man byta bågar men gecko-fästerna funkar.
    Nej min kompis har inte gjort det. Och det funkar utmärkt för henne..
    Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥
  • Sweetheartno1

Jag får ett nytt chassi i mitten av oktober !!!
    I LOVE BUGABOO !

Lämnar jag in det gamla då när jag hämtar det nya ?

• Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-23 13:11:00 följande:
    Funkar gör det, men det blir inte lika sträckt o fint
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-23 13:11:00 följande:
    Funkar gör det, men det blir inte lika sträckt o fint
    Jag har en frog, och jag har både frogsufletter till den och camelonsufletter. Jag köpte extra fästen till för jag tyckte inte att det alls att camelonsuffletten sitter fint utan de. De ger en annan spridning på suflettbågarna, som stäcker ut tyget.
  • oliviaester

ok, problem! skulle prova fårskinnet i frogen idag, men Vilde, som är 11 månader, gled nästan ur! hade inte räknat med att det skulle bli SÅ trångt? vilket osökt leder tankarna till hur det då kommer bli i vinter med ÄNNU mer kläder och filtar o åkpåse??

• annat82

älsklingen87: Såg bilderna i bildtråden. Härliga färger Tycker alla kombinationer funkar bra. Billar den rosa fleecen till åkpåsen

Ser ut som du har samma rosa fleece som jag iaf, samma skillnad mot canvasen ser det ut att va, men tycker absolut de funkar ihop. Iaf så mycket man kan se på bilden

• J N

Ja det var det jag menade.. Att den är lite "hängig". Haha

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥
  • Lindadjo

älsklingen87: Åh, vilken fin åkpåse! *älskar*. Tycker den passar både till brun och rosa. Rosa känndes ändå lite mer somrig till den, och den bruna var lite mer vintrig på något vis, lite neutralare.
    Och jag skulle nog inte störa mig på att det är canvas top och fleecesuffla. Tycker det var jättefint! Fin vagn du har!