• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1

Gud va många annonser på handmuffar från me2 på tradera det dök upp efter snacket om det i tråden ?! Eller är det bara jag som inbillat mig det ? :-P

• Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-21 17:04:16 följande:
    Gud va många annonser på handmuffar från me2 på tradera det dök upp efter snacket om det i tråden ?! Eller är det bara jag som inbillat mig det ? :-P
    Nä, jag noterade det också. Precis efter att vi pratade om det *tittar mig nojjigt omkring*

Fast de där är toppen, en sån har jag Kanske skall ropa in en till lilleman också Hjärta
  • Noiis
    jag hittar inte en enda... men jag e inte så haj på tradera iof ;)
  • spigg
    Jag såg också det, men jag såg även en som gick för mer pengar än vad de kostar att köpa från webshop?! En del är nog väldigt dåliga på att googla.
  • jakthustru

Vet ni vad tjejer. Ikväll har jag äntligen klickat hem en rykande ny cam i dark grey/ dark purple
    Jag beställde till organizern. Är det någon av er med erfarenhet av den? Tyckte den verkade väldigt smidig...

• s07

Jag gillar min organizer även om tex skip hops allra minsta skötväskor är rymligare- denna rymmer inte alls mycket men det nödvändigaste och jag tycker om att den är "hård" i strukturen. Sen har den fler infästningsmöjligheter än en skip hopväska tex. Låter väldigt vackert o höstigt med en grå-purple Bugga, vad är det för färg på ramen?

• jakthustru

Tack för åsikten s07. Jag har tänkt ha den som extrafack på sittvagnen men kommer ändå använda skötväska som vanligt också. Chassit ät vanligt i aluminiumfärg. Ja, färgerna är höstiga, men bebisen kommer i vår, ville dock inte riskera att missa färgen, då den är ltd. Har redan nu planer på att byta top till ett svart/mångfärgat Josef Frank-tyg