Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Vicken jäkla attityd en del kan ha... Ångrade lite att jag sålde min röda sufflett till Bee:et när jag fick se tant Prus röda i bakgrunden... Mailade till henne som uppenbarligen köpt upp sig på konkurslagret i jkpg häromdan och bjöd 300 kr inkl frakt för en sufflett. Fick till svar: "Haaaaa vilket aprilskämt" (hon begärde 349)
    Okej, gilla inte budet men man kan väl vara hövlig åtminstone. Jag kanske var villig att diskutera budet? Men nätack. Väntar in de rosa/lila istället. Och känner mig faktiskt lite illa till mods

• bohusbebis
    mammageno skrev 2011-04-03 12:31:01 följande:
    Vad hittade du det är det på blocket?
    ja, blocket å ja gislaved ligger ju i småland å efter några år i kalmar borde jag ju tänkt på det...
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-04-03 12:30:35 följande:

*fnissar lite vanvördigt* Fast var det inte en smålänning som sålde? Är du galen som försöker pruta med en smålänning? Drömmer
    men det var väl inte du???!!!!
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-04 10:15:30 följande:
    Hur var det nu, travelbag till bee passade bee plus i den med? eller finns det en egen travelbag till bee plus? *stopp i hjärnan*
    Finns ingen till Bee+, Bee:ets funkar på håret till plussen. Den ligger tight och säkert, men du får inte in speciellt mycket mer i den. Nya "universal" ska funka till alla Bugaboo...
  • bohusbebis
    mammageno skrev 2011-04-04 11:10:58 följande:
    Om du plockar ihop alla delar så går det på 7200 men då har du inte fått toppset regnskydd och myggnät med Jag lyssnar...jag skall ju sälja den sedan och jag tvekade ju på limeswift då jag vet hur det kommer bli med leriga fötter... Tackar ödmjukast för alla råd!
    såg du att köpbarnvagn säljer ut ett demoex lime-swift på blocket nu (vet dock inte om det är senaste årsmodellen)
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-04-04 11:32:59 följande:
    Bohusbebis: det är "gamla" Swift som demoex:et är, alltså utan inbyggt solskydd och med utstickande navkappslar.
    misstänkte det
  • bohusbebis

Fniss, va roligt med en liten stockholmsskildring! Blev en nostalgisk vandring för mig att läsa, bodde i g:a stan och jobbade på söder ett tag i livet (pre-barn). Det var tider det

Tant Prus, you got pm....

• bohusbebis

men NÄR kommer de nya sufflettfärgerna??? Nu hittar jag dem inte ens på nätet... Pratade m en tjej norrut som tänkte köpa ett bee m grön suffla men tyckte den var så blek när hon fick se den och valde en annan färg, så där fanns de ju - åtminstone med vagn. Men jag VILLLLLL HAAAAAAAAAA en ny sufflett. NUUUUUUUUUUUUUUUUU!

• bohusbebis

jamen nu, på limited edt hos kidzshoppen hittade jag ju till slut. inkl vagn men ändå... är såååå nyfiken på färgerna live....

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21