Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

mammageno skrev 2011-04-15 10:31:24 följande:
    Han kom hem sent närmare 12 tror jag och fick en glad fru! Men jag satte i hop allt mitt i natten!! Kunde inte hålla mig, hjulen GLÄÄNSERRR...(myprescious..)
    Det var kanske inte den effekten han hade tänkt sig när han kom hem med presenter på nattkröken
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-04-15 11:06:41 följande:
    Mammageno: jag kan köpa ditt svartlackerade bee sen när du är klar med det :)
    jaaaa wow wa snyggt
  • bohusbebis
    mammageno skrev 2011-04-15 11:21:19 följande:
    Hihi ja jag är så sugen!
    Ringer billackarn'
    Jag gillade även Brio Go:s helvita chassi... lite retro-feeling....
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-15 09:44:51 följande:
    Bohus, kidzshop har lösa delar oxå
    jamen jag vill se dem live först... vill ha rosa. eller lila. eller grön.... eller kanske mandarin.... retar mig på att den kostar en dryg hundring mer än de gamla åxå....
  • bohusbebis

Nu har jag hittat ett ställe som säljer de nya suffletterna till Bee+ för 500+85 kr i frakt.... Kan man ju passa på att beställa lite mer isf, så att frakten liksom jämnar ut sig.... Men de har inga rosa    Vilket dock begränsar min beslutsångest... skulle man kanske våga sig på lite Plommon med en rosa marimekkodyna...? Kankse är snyggt med röd dyna till lila suffla åxå... Måste åka förbi tygaffärn åxå tror jag....
    På tal om det Tant Prus, paket på G....

• bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-04-15 12:38:16 följande:
    Nu har jag hittat ett ställe som säljer de nya suffletterna till Bee+ för 500+85 kr i frakt.... Kan man ju passa på att beställa lite mer isf, så att frakten liksom jämnar ut sig.... Men de har inga rosa    Vilket dock begränsar min beslutsångest... skulle man kanske våga sig på lite Plommon med en rosa marimekkodyna...? Kankse är snyggt med röd dyna till lila suffla åxå... Måste åka förbi tygaffärn åxå tror jag....
    På tal om det Tant Prus, paket på G....
    60 kr i frakt blev det... 560 kr för nya. En Plommonlila.... Ska jag......?
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-04-15 12:47:49 följande:
    60 kr i frakt blev det... 560 kr för nya. En Plommonlila.... Ska jag......?
    Eftersom ingen argumenterade emot så.... hoppsan! Den sista lila de hade hamnade i varukorgen... Den rosa skulle inte komma hem förrän i slutet av maj.... dit alltså....
  • bohusbebis
    mammageno skrev 2011-04-15 16:21:31 följande:
    Joddan ! Hoppas det blir bee nu i em då!! Uppdatera oss!

Ja AnPa jag blev sugen på breezen trots jag inte gillar fast hjul...:-P många många! (väderannika)

Tänk om det fanns en hybrid mellan CAM och bee... Typ cameleons vinterdäck och ram mini variant
    Bee m vettiga däck skulle det vara, skulle inte vilja byta ut sittdelen mot cam:s....
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-04-15 16:34:32 följande:
    En vändbar UJ hade inte varit fel heller
    Men uj:n blir så låååååååååång hopfälld... Då kör jag mycket hellre Phil&Ted! Men den är ju bara framåtvänd åxå visserligen....
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2011-04-15 18:35:36 följande:
    Rosa bee+ ägare! Oanvänd! Like like like!
    Och tjejen som jag bytte med och jag klickade och ska ses snart bebis är ute! Tänk att få hänga med en till vagngalning irl alltså

Tant P
    Jag har ju haft flint också... Bytte iaf min swift mot bee och ska köpa ny swift senare i sommar. Vill nog ha flint igen mest för att jag ÄLSKAR rosa och vill inte blanda rött och rosa *larvig*
    Ooo, rosa!!! Du är inte sugen på en gul istället? Har en "över" och har akut rosa/röd abstinens och var tvungen att köpa en plommonlila för att stilla cravingsen något... Kanske en matchande dyna åxå??? *fjäsk fjäsk*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21