• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • RocketQueen
    ziingo skrev 2012-06-15 16:49:47 följande:
    Idag såg jag en bugaboo jag inte sett tidigare. Den hade plasthandtag istället för de där skumgummit som på min cam. Sen hade den även bromsen inåt och inte satt framåt som på min. Någon som vet vad det var för vagn jag såg?
    Ser inte Geckon ut så? Jag är långt ifrån expert visserligen...
  • Hejåhå

Jag blir absolut tooooookig! Är det någon som sytt kantband på sin dyna och fått till det utan att det blir veck eller att sömmarna som ska täckas kikar fram?
    Kanske fel tråd, men det är ju några här som sytt egna suffletter och grejat!

• mamma Linder

Är det någon som vet eller tror om det går att ta dragkedjan från en CAM ligg del och sätta den på frog delen så man kan ha toplocken på frogen i stället

• vit orkide

Hej,
    har en fundering kring mjuklift för Cameleonen, nu när vi ska få syskon tycker jag att det vore smidigt med mjuklift när man hämtar och lämnar det större barnet på dagis. Kan inte hitta någon för Cameleon, någon som vet vilka som skulle funka?
    Tack!

• orkidee

Jag behöver lite hjälp, jag ska beställa en bugaboo donkey från pramworld. Det jag undrar är vad som skiljer en single från Duo? vad får man med? vad ingår i varje?

Tacksam för svar!=) 

• Höghus

Vit orkide: tänker att det kanske är svårt att lägga en mjuklift på den ergonomiska sittdelen...eller ska du lägga en i liggdelen?

• spigg
    vit orkide skrev 2012-06-18 20:50:15 följande:
    Hej,
    har en fundering kring mjuklift för Cameleonen, nu när vi ska få syskon tycker jag att det vore smidigt med mjuklift när man hämtar och lämnar det större barnet på dagis. Kan inte hitta någon för Cameleon, någon som vet vilka som skulle funka?
    Tack!
    P&Ts lilla mjuklift funkar perfekt i liggdelen på Cameleon!
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • vit orkide
    Lumikki skrev 2012-06-18 21:27:11 följande:
    Vit orkide: tänker att det kanske är svårt att lägga en mjuklift på den ergonomiska sittdelen...eller ska du lägga en i liggdelen?
    Ja, jag tänkte i liggdelen första månaderna, men det tål ju att tänka på hur man ska göra sen.
  • vit orkide
    spigg skrev 2012-06-18 21:40:21 följande:
    P&Ts lilla mjuklift funkar perfekt i liggdelen på Cameleon!
    Tack! Är det Cocoon du tänker på? Måste rota fram vår liggdel och ta mått.