• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spiran86

Vad kommer cameleon 3 kosta? Kanske ska vända mig till en annan butik än den vi var i.. De trodde inte vagnen skulle komma i år.. vill hellre ha den nya modellen..

• Ismael

Bumpen1: Jag rekommenderar åkpåse. Har inte slutat använda den ens nu trots att det är juni. Täcke sparkar han bara av sig (4 mån). Smidigt med påsen, enkelt att ha en filt och komplettera med och så öppna och stänga påsen efter behag.

Jag kan förstå grejen med en påse med extratäcke inbyggd för påsen är ju inte så tjock om den används under vintern. Jag tycker det känns mysigare att bädda varmt och inte ha bebisen så påbyltad med en massa supertjocka kläder.

• Bumpen1

Ok tack för svar! Och jag som köpt påslakan :) hoppas jag får använda det ngn gång iaf :)

• Höghus

Bumpen1: testa vad som funkar bäst för er. Vi har alltid kört med lakan i liggdelen eftersom det känns mycket mysigare. Tycker också det är lättare att reglera värmen med täcke än med åkpåse. Först när vi bytt till sittdel har åkpåsen tagits fram.

• ialia
    spiran86 skrev 2012-06-24 23:47:42 följande:
    Vad kommer cameleon 3 kosta? Kanske ska vända mig till en annan butik än den vi var i.. De trodde inte vagnen skulle komma i år.. vill hellre ha den nya modellen..

Dom har inte fått priset ännu så jag fick köpa den för de gamla priset Skrattande Men jag tror att den kommer att kosta ca 500kr mer. Dom kanske har många kvar i lager av den gamla så att dom vill sälja dom först eller så har dom inte koll. Men jag antar att bugaboo inte bara har varit och visat upp vagnen i min butik.
  • Bumpen1

Ja jag köper nog en åkpåse också så kan man kanske använda den när det blir super kallt och använda täcke i början. :) ombyte förnöjer! :)

• Ismael

Exakt Bumpen1, använd båda och växla efter väder. Jag har brukat ha honom i påsen och sedan täcke, filt eller påslakan på honom och sedan kan jag styra temperaturen med åkpåsens lock av eller på eller endast nedvikt över fötterna.

• 22Maj2012

Någon som har ett topsett färgen cerise till salu? :)

• ialia
    22Maj2012 skrev 2012-06-25 13:38:44 följande:
    Någon som har ett topsett färgen cerise till salu? :)

Bara liggdelslock