• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Jullesmamma

Hej alla kunniga

Är det någon av er som vet om de nya Akta graco autobaby passar på adaptern till cameleon???

• Hejåhå
    orkidee skrev 2012-06-18 21:08:00 följande:
    Jag behöver lite hjälp, jag ska beställa en bugaboo donkey från pramworld. Det jag undrar är vad som skiljer en single från Duo? vad får man med? vad ingår i varje?

Tacksam för svar!=) 

Vet inte om det var du som frågade i Donkey-tråden, men där står det beskrivet vad du får med vid beställning av Single och Duo.
  • MissNora

Hej,

Måste fråga Er, till vilken längd och hur många kilon använde ni Er:

Cameleon?

Bee?

Vi har en Cameleon nu och tänkte köpa en Bee som kompliment, dottern är nu 21 månader och växer med raketfart! Var inne i affären och skulle köpa en Bee, men den gick enbart till 16.8 kg eller vad det var.

Visst, dotter väger långt ifrån det nu, men med denna växtkurvan så  

• vit orkide

Hej!

Insåg just att vi bara kan hitta en av våra "bassinet fillet" de där 2 svarta plastbitarna man stoppar i liggdelen på sidorna ca 20 cm långa. Någon som vet vad man kan göra, kollade på internet och i USA verkar de kosta typ 150 kr, känns ju rätt dyrt för två plastbitar (behöver ju dessutom bara en), om man nu ens kan köpa dem här i någon affär.

Tips emottages tacksamt!

• Höghus

MissNora: vi använde vår Cam tills att dottern slutade helt med vagn vid 3,5. Den funkade utmärkt även om hon vägde typ 17 kg och var ca 105 cm lång. Viktangivelserna på vagnar är ofta rätt snålt tilltagna (precis som tvättemperaturer :)

• Kronärtskocka

Bromsvajern på våran Cam gick av häromdagen och jag undrar om någon annan varit med om det? Den gick sönder ca 5 cm från där den fäster i bromsen uppe vid handtaget. Ska vajern bara kunna gå av eller är det något jag bör försöka reklamera?

• Floff

Hej på er! Jag funderar på att köpa en begagnad Cameleon och undrar om någon har några råd inför det? Nått särskilt man ska undersöka eller nån årsmodell man ska undvika eller så? Tack på förhand!