• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Äntligen dax

En liten fråga: den här ramen som man sätter fast liggdelen och sittdelen i, finns den i olika färger? Är på Liseberg idag och ser både svarta och sådana som är i aluminium precis som chassit.

• spigg
    Äntligen dax skrev 2012-07-02 18:58:12 följande:
    En liten fråga: den här ramen som man sätter fast liggdelen och sittdelen i, finns den i olika färger? Är på Liseberg idag och ser både svarta och sådana som är i aluminium precis som chassit.
    Nej, det är olika på olika Bugaboo-modeller. Cameleon och Frog har svart skumgummiram, Gecko och Donkey har ram i samma material som chassit.
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Äntligen dax

Ok, tack för svaret. Tyckte att jag såg flera cameleon med aluminiumram men då måste det ju vara någon annan modell. Passar ramarna mellan vagnarna förresten?

• J N

En liten fråga.. Ni som har eller har testat bugaboos organizer.. Är den bra?

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥Danilo 2012♥
  • Casablanca

Hej! Jag vet att det här inte är en bildtråd, men jag kan inte kolla i bildtråden eftersom jag inte är medlem i gruppen och jag skulle så himla gärna vilja se en bild på en Cam med ligg-korgen och regnskyddet på. Jag har letat och letat men inte hittat nån bild.

Hoppas att nån kan hjälpa!  

♥ Känner du igen mig? Snälla avslöja mig inte! ♥
  • Alorna
    Casablanca skrev 2012-07-03 19:11:41 följande:
    Tack!

Vad sökte du på?  
    Googlade på "Cameleon raincover"