• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Emmelinan

Så, jag har Bugaboo Frog till vår dotter och har precis fått veta att vi väntar nr. 2. Funderar på Donkey eftersom jag är så förtjust i min Frog. Det är inte så smart planerat att man kan använda Frog-sitsen till Donkeyn och därmed bara köpa Mono istället för Duo, någon som vet?

• Noiis
    Emmelinan skrev 2012-07-24 04:27:11 följande:
    Så, jag har Bugaboo Frog till vår dotter och har precis fått veta att vi väntar nr. 2. Funderar på Donkey eftersom jag är så förtjust i min Frog. Det är inte så smart planerat att man kan använda Frog-sitsen till Donkeyn och därmed bara köpa Mono istället för Duo, någon som vet?

Nej det fungerar inte. Inga saker från nån annan vagn passar på åsnan
  • jakthustru

Någon som vet: passar camens liggdel på geckons ram?

• sophiejennifer

Hejsan, 

Tänkte på en grej. Medföljer det madrass till liggdelen eller måste man köpa till en sådan?  

• spigg
    jakthustru skrev 2012-07-24 22:46:00 följande:
    Någon som vet: passar camens liggdel på geckons ram?
    Nja, den blir nog för stor, tror inte det blir bra.
    sophiejennifer skrev 2012-07-28 20:15:30 följande:
    Hejsan, 

Tänkte på en grej. Medföljer det madrass till liggdelen eller måste man köpa till en sådan?  
     Madrass medföljer!
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Kstina
    Eleora skrev 2012-07-20 11:04:51 följande:
    Ju ju be har krokar att köpa som man kan fästa väskor på, det kanske var såna hon hade?

Hej
    KÖP JU-JU-BE krokarna. Jag köpte dem igår efter att ha haft min vagn i snart 2 år..... galet men nu har jag ÄNTLIGEN en superbra lösning!!!

De finns till ok pris här
     http://familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=672

• Annelie81

Hej! Jag är en nybliven ägare till en bugaboo cameleon! I affären sa kvinnan att jag skulle fästa chassi numret på ramen och en på kvittot. Nu hittar jag inga sådan klistermärken....har ni koll på vart de finns bland alla papper??

• Marlin16

Här tänkte jag att min hjälp finns!?
    Jag ska köpa en begagnad Cam. Tänker mig att den får kosta ca 5.000kr.
    Är det något att tänka på? Någon årsmodell som är bättre/sämre? Tyg eller annat som måste kollas noga?
    Hoppas på goda råd här. Tack!