• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Höghus

Es mamma: min sambo är över 1,90 och camen funkar jättebra för honom eftersom handtaget är utfällbart.

• Floff

Casablanca: Diskussionen kom sig ju av att vi pratade om Cam. Men självklart får vidare diskussioner om andra vagnar föras i annan tråd.

• Falafel

Är det någon som vet om babyskydds adaptrarna för gamla cameleon kommer fungera på den nya cam 3? 

• Jullesmamma
    Falafel skrev 2012-08-08 12:06:59 följande:
    Är det någon som vet om babyskydds adaptrarna för gamla cameleon kommer fungera på den nya cam 3? 

Ja det kommer dem enligt den försäljare jag pratat med!
  • AnitaAndersson

Om man ska hitta en begagnad Bugaboo Cameleon. Vad bör man tänka på? Några årsmodeller som varit "sämre"? Rimliga priser osv? 

Vore glad för lite tips.   

• Casablanca
    Floff - Ja, jag tänkte mer att det är lätt att det urartar och bara blir mer och mer OT. Det är så lätt att man liksom "glömmer bort" vilken tråd man är i

Ni som har eller har haft Camen med liggkorgen - hur tycker ni att det fungerat med skötväska? Jag tycker att det alltid ser så klumpigt och opraktiskt ut när man ser dem på stan. Att de liksom hänger snett och glider ned och sådär.

Hur har ni gjort? Vad har ni haft för väska och sådär? 
    ♥ Känner du igen mig? Snälla avslöja mig inte! ♥
  • Marlin16

På min Cam har jag en krok på varje sida som sitter på skumgummits nedre kant så då stannar den kvar på plats!

• Lady Soul

Jag har en Skiphop-väska som funkar klockrent på Camen. Den har ju speciella spännen för att fästa väskan på barnvagnen som funkar mycket bra. Man kan även enkelt clipsa loss axelremmen, men eftersom jag inte tycker att den är i vägen så får den sitta på.

• Pralina 81

[quote=66107866][quote-nick]Es Mamma skrev 2012-08-08 10:31:33 följande:[/quote-nick]Så Camen är inget för långa personer?[/ min sambo är över 1,90 och camen var en av de vagnar som han tyckte var bekvämast. Det var han som valde vagnen:)