• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ismael

Pralina81: jag har kortare stunder haft den så redan från 4 mån då jag bytte till sittdelen. Min lille kan inte sitta själv än men han har tyckt det varit spännande (selen håller honom bra). Mest har vi den i mellanläget.

• Es Mamma

Ni som älskar era Bugaboo's, är det något ni ändå skulle vilja se en förbättring på?
    Jag anser att varukorgen verkar liten (förutom på Dobkeyn då)? Om man vill hänga skötväska på så verkar man ju få köpa till något som kan hålla den uppe.

• Höghus

Jag hade önskat att handtaget på camen gått att vinkla som det gör på en del vagnar. Det hade varit bekvämare vid längre promenader.

• RocketQueen

Varukorgen är stor, däremot är den väldigt svår att komma åt. Speciellt när man har liggdelen på. Jag har min skötväska som hänger i axelremmen på handtaget utan problem. Det är en Skip hop som har specialremmar men jag tycker den kommer för högt då så jag använder axelremmen.

Om jag fick välja en valfri förbättring så skulle det vara Donkeyns framhjul på camen

• Es Mamma

Ok tack för era svar. Jag fattar inte hur svårt det ska vara att bestämma sig för en vagn!? Känns som att ingen vagn har precis allt man vill ha, hur svårt ska det vara? :)

• Blomma80

Åh min med, donkeyhjul på camen... Står i valet och kvalet mellan dessa vagnar. Sambon vill ha donkeyn för hjulen och jag cam för all black versionen. Bee:t har vi redan till storebror :)