• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Marlin16

Floff, jag har haft min tre dagar nu. Men jag håller med om att den drar
    Men ja fortsätter nån vecka eller två till och samtidigt ska jag klämma o känna på Nya Emmaljunga ozone som jag hoppas på!

• Floff

Marlin: Tror vingar skrivit i samma tråd i Barnvagnsgruppen på Facebook

Hoppas du känner sig nöjdare med din Cam med tiden.. Jag är inne på att sälja min och återgå till Teutonian. Det är liksom mer en riktig vagn, Camen känns typ som en dockvagn..

• Marlin16

Ja, säkert
    Jag har en kompis med Teutonian, jag tyckte inte om hur hjulen låter... Dom är breda och platta och låter pga så stor kontaktyta.. Som att den klibbar mot vägen, men det är bara så det låter.. Jag vill ha en tyst vagn. Sen är Teutonia inte så lätt heller väl??

• Floff

Haha ljudet är inget jag har tänkt på Nej Teutonian är inte så lätt (inte blytung heller dock). Det är inget som stör mig eftersom jag typ aldrig behöver lyfta den, men kanske inte rätt vagn för dina behov Smaken är verkligen som baken när det gäller vagnar!

• Marlin16

Ja det är såå svårt!
    Jag tittade på en Maxi-Cosi Elina (typ!?..) på nätet igår. Det verkade bra men bara nästan perfekt. Den var hyfsat ful!
    Vi lyfter in i bilen dagl

• Marlin16

Vi lyfter in vagnen i bilen dagligen nu på semestern, men i normalveckor är det iaf ett par ggr. Så smidigthet uppskattas!.

• Floff

Är ingen expert på andra vagnmärken så jag kan tyvärr varken hissa eller dissa, men tala gärna om vad du tycker om du köper den

• Casablanca

Den här tråden skall väl ändå handla om Bugaboo? Kan ni inte ta diskussionen om andra vagnar i en annan tråd? Eller kanske starta en ny till och med? 

♥ Känner du igen mig? Snälla avslöja mig inte! ♥