• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • chaii

Tessan08: Silikonspray är toppen mot gnissel.

En fråga, någon som vet hur länge de kommer sälja reservdelar till "gamla" Cameleon nu när Cam3 kommit? Tänkte ev investera i ett nytt par swivelhjul så man har nu inför syskonet kommer. De gamla börjar bli slitna..

• chickenpox

Jag tror ca 2 år till så ska de produceras men sen säljs lagret ut ett par år till eller till det tar slut enligt ett mail jag fick som svar på samma fråga. Fast i det mailet fick jag oxå veta saker skulle funka på båda camarna som sedan tagits tillbaka så jag vet inte hur tillförlitlig min info är tyvärr :-/

• Frusandberg

Hej på er, Nu börjar det bli dags för oss att bestämma vilket babyskydd man ska ha och såklart ska det vara ett som funkar med min (vår) fina nya CAM 3 :) Vad har ni till er och varför är just det skyddet bäst? Jag tänker rent spontant att maxi cosi adaptrarna är minst att förvara och det lutar därmed åt en sån bilstol.... Vad tycker ni??

• Sannaslim

Jag har ett maxicosi tycker det är relativt lätt att bära och det står stadigt med adaptrarna på. Plus att solskyddet alltid är med och det är smidigt.