• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • TinkyWinky

Frågar igen. :)

Det blir som sagt en bugga, men vilken åkpåse ska man ha i liggdelen? o som kan passa till denim tyget :)
    Funderar om rött kan passa, eller annars vilken färg.. vill ha en åkpåse där man kan ta över det sk locket helt o bara ha som en sk liggdyna när dte är varmt o man går in i affärer.. 

★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★
  • CB82

Marika
    Jag har en ståbräda som bara är använd 1 gång. Men man får nog inte lägga ut annonser på familjeliv?

• Ismael

TinkyWinky: Buggans egna funkar bra. Bara att rulla i överkanten så går det alldeles utmärkt trots att den är ergonomiskt formad. Då kan du ju ha samma sedan i sittdelen.

• Höghus

TinkyWinky: Som Ismael skriver funkar Bugaboos egna bra. Men också de flesta andra eftersom liggdelen är så stor. Jag matchar min denimbugga med en jättehärlig "antik" tjock åkpåse i fårskinn och Manchester som jag själv haft som baby. Tom den får plats under locket hur bra som helst.

• Oonah

Angående ståbräda, jag såg för något år sedan en ståbräda som sitter på sidan av vagnen så att barnet står bredvid vagnen istället för framför fötterna på dig. Vet inte vad den hette eller om den ens passar till buggan, men det kan vara värt att kolla, för er som söker efter ståbrädor. Då rymmer man ju skötväskan och sina egna ben. :)

• Desss

Behöver smakråd ;)

Har brun bas på min bugaboo.
    Funderar på om jag ska skaffa brunt topptyg med antingen svart eller vit åkpåse?
    Eller offwhite topptyg med svart eller vit åkpåse?

Beslutsångest! 

• TinkyWinky
    Desss skrev 2012-11-14 21:22:59 följande:
    Behöver smakråd ;)

Har brun bas på min bugaboo.
    Funderar på om jag ska skaffa brunt topptyg med antingen svart eller vit åkpåse?
    Eller offwhite topptyg med svart eller vit åkpåse?

Beslutsångest! 

Sj gillar ja ej brunt o svart ihop så hade gått på offwhite topptyg då ja tycker det passar bäst till den bruna sittdelen, men då valt en annan färg på åkpåsen, ej svart eller vit då ja ej tycker det är fint ihop med det beiga/offwhite. utan isf tagit antingen en röd, blå eller turkos åkpåse. beroende va du får tag på, iaf en med färg :)
    ★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★
  • Realmilla

Jag röstar också på offwhite!! Så otroligt snygg!
    Jag funderar att köpa en med svart bas och sen antingen Petrol eller offwhite.
    Dock är jag rädd att offwhite ska bli smutsig lätt!
    Hur upplever ni det som har offwhite?
    Är det lät att ta av tyget och tvätta i vanlig tvättmaskin?