• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Höghus

Realmilla: det tar 1 sek att ta av tyget och slänga i maskin.

• Frusandberg

Suck, det här med skötväska..... Någon som har erfarenhet av bugaboos organizer? Verkar vara minst i vägen, men är ju då också liten..... VAD ska man välja och vad har ni för väska till er cam?

• AnitaAndersson

Jag har en ju ju be - modellen BeTween. Den är mycket rymlig och tar inte alls mycket plats på vagnen.

Även super att det finns speciella krokar att hänga väskan i. Toppen tycker jag!

• mymlis
    Wailea skrev 2011-02-19 13:27:50 följande:
    Hej Hopp! Nu har min vagn kommit, idolbilder i bildtråden. Men lägger in en här med med en fråga. Liggkorgen, ska den vara liksom skrynklig på sidorna? Var någon som sett en med felmonterad vagn och jag måste säga att jag förstår att detta kan hända. Var ju lite pyssel att få ihop allt minst sagt. Tur att jag inte är gravid då hade nerverna aldrig hållt Hojta om något annat på vagnen ser skumt ut

Hej!
    Hoppas lite att du är aktiv i tråden fortfarande, för jag undrar vilket märke det är på skötväskan. Den ser ut att vara en så himla bra modell.

Ha det gott!