• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asra
    3barnsmammi skrev 2013-02-20 22:08:19 följande:

Ska kolla upp den, finns inte på deras hemsida bara (konstigt). Får försöka hitta den i nån affär... Tack för tips!
    Jag köpte min via blocket men den finns lite varstans
    Här kan du se några ställen samt bild på den:
    www.pricerunner.se/sp/mjuklift-phil-%26-teds.html 
  • Jenny12345

Hej! Jag har försökt hitta info i tråden men den är för stor för att det ska gå. Kan någon vänlig själ hjälpa mig! Har en Bugaboo Cameleon från 08, köpt begagnad där handtaget börjat glida. Vet att det är ett vanligt problem och har hört att det ska finnas ett "laga-själv-kit" att köpa så man kan laga det. Frågan är, var köper man det? Går det att laga själv? Är inte intre intresserad av att köpa ett helt nytt chassi till en så gammal vagn. Tacksam för svar! :)

• Höghus

Jenny: Bugaboo bytte kostnadsfritt ut alla chassin från -08 med glidande handtag. De har ett fabrikationsfel. Tycker att du ska maila Bugaboo (ge dem chassinr osv) och höra om det är möjligt att få ett nytt. Är det ett av de felaktiga borde det gå bra.

• straw2008
    Jenny12345 skrev 2013-03-08 09:05:51 följande:
    Hej! Jag har försökt hitta info i tråden men den är för stor för att det ska gå. Kan någon vänlig själ hjälpa mig! Har en Bugaboo Cameleon från 08, köpt begagnad där handtaget börjat glida. Vet att det är ett vanligt problem och har hört att det ska finnas ett "laga-själv-kit" att köpa så man kan laga det. Frågan är, var köper man det? Går det att laga själv? Är inte intre intresserad av att köpa ett helt nytt chassi till en så gammal vagn. Tacksam för svar! :)

Lagningssatsen finns att köpa på kidzshop o är jättelätt att fixa med.
    I kinamockaskogen.....
  • 3barnsmammi

Nån som vet om det går att få en bugaboo breezy sun canopy i annan färg än silver? Gillar inte det :(

Har en son född 2010 och en 2012
  • 3barnsmammi
    3barnsmammi skrev 2013-03-11 13:18:51 följande:
    Nån som vet om det går att få en bugaboo breezy sun canopy i annan färg än silver? Gillar inte det :(

Till donkeyn, glömde skriva det...
    Har en son född 2010 och en 2012
  • acento

Finns det nått bra sätt att rengöra de små hjulen på till camelonen? Våra har blivit väldigt trögkörda! Det är en massa skit i dom men hur fåran dom riktigt rena?