Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Ni som har både en Bee+ och en Cam: Är det väldigt stor skillnad på suffletterna? Gillar tanken med sommarsuffletterna som Cam har och skulle gärna ha en sån lösning på mitt Bee+, tror ni att det vore möjligt att sy om en Cam så den kan passa Bee+ åxå tro?

• bohusbebis

hmmmm, kan inte bestämma mig ang den nya plommonlilavinröda som jag hämtade hem igår... passar med lite god vilja vår röda marimekkodyna men färgen i sig....? inte så vårig iallafall. och mer vinröd än plommon tror jag... fin unisexfärg dock... men tveksamt om dottern godkänner den, hon ska bara ha röd eller rosa fortfarande (så fort jag får nya gulgröna dynan kanske hon veknar och kan tänka sig solfärgen). Och jag är ju också egentligen sugen på den nya rosa men vågar inte chansa på den åxå... åååå lyxproblem....

• bohusbebis

Kan inte fatta varför de inte kan göra universal-grejer när de har så snarlika modeller! Tyckte visserligen inte att det var ngt problem med den vanliga suffletten förra sommaren men tanken bara...

• bohusbebis

Nä. den plommonlila får nog gå tillbaka... passar oss inte riktigt... ska testa den på dottern när hon kommer från dagis bara först... kanske kan be att få byta den till nya rosa när den kommer istället (de trodde dock inte förrän slutet av maj, de hade sålt slut på lagret... bra pris dock 500 kr+frakt...)

• bohusbebis
    Sassa82 skrev 2011-04-20 15:56:40 följande:
    Beslutsångest. Vilken färg ska man ta på sufletten till min bee`?  Rosa ( den vanliga) eller den lila?
    jag tänkte skicka tillbaka den lila... kunde inte riktigt bestämma mig ang den... inte plommon, inte vinröd... mer mot rött än blått iaf... den vanliga ceriserosa är väldigt CERISIG...
  • bohusbebis

Karma, kolla skillnaderna här:
    ">

Runt 4000 får du nog betala för en fräsch Bee+. Vi köpte vår med tanke på att ha den med till just Thailand, men jag fegade ur för jag tyckte den var fööööööör fin (och så tog vi syskonvagnen istället). Ska du motivera att ha en "slit å släng" så kanske du ska försöka få tag på en Bee (utan plus) för omkring 2500 max (rätta mig om jag har fel). Skulle tro att mindre barn sitter bättre i denna åxå...

• bohusbebis

Tycker att gamla Bee-uv/myggnätet är oslagbart på nya Bee+!!
    I sommar ska jag testa med parasollet för det är så snyggt, men förra sommaren ville dottern bara leka paraply med det och då försvann liksom effekten....

• bohusbebis
    mammageno skrev 2011-04-28 11:59:08 följande:
    Jag har med uv kokongen men den skyddar ju inte! Jag beställde en aussies filt ist inspirerad av diskussionen här... Ni har dåligt inflytande på mig!!:-/. !

Gillar inte parasoll inte skärm ( har sunshinekids ) och axel o ida lämnade jag tillbaka när jag hade swiften men jag håller med tyget känns så stelt.

Få se om jag kan ha filten... Annars finns det ju den där snygga blöjvarianten ! Hihi
    mmm köpte en aussies solfilt till vår thailandsresa men den blev kvar hemma (och sen såld för en spottstyver) för det var så äcklig konsistens, blev liksom elektriskt.... men jag såg bilder på hur man kunde ha den som sarong och bärsele mm och slog till. Men nä, inte min melodi... valde dessutom en sandfärgad som blev lite stödstrumpa den åxå (i samma veva som jag köpte en bugga sandsittdyna i samma material nästan).
  • bohusbebis
    mammageno skrev 2011-04-28 13:05:00 följande:
    Jaha, typiskt mig! Har inte känt på den ju!

Det var en som jag såg på blocket med skiphop väska i svart som jag mailade på men de var sålda då, det var ett tag sedan var det du?
    Nänä, inte måla f*n nu.... Det kanske finns olika modeller. Fniss, tror faktiskt det var min annons då... Det kanske var därifrån jag kände igen ditt namn.
    Vilken färg har du köpt? Kanske var den sandfärgade som förstärkte min aversion och mina tankar på stödstrumpor....
    Och jag är övertygad om att chili är BÄST!!!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21