Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-04-15 18:35:36 följande:
    Rosa bee+ ägare! Oanvänd! Like like like!
    Och tjejen som jag bytte med och jag klickade och ska ses snart bebis är ute! Tänk att få hänga med en till vagngalning irl alltså

Tant P
    Jag har ju haft flint också... Bytte iaf min swift mot bee och ska köpa ny swift senare i sommar. Vill nog ha flint igen mest för att jag ÄLSKAR rosa och vill inte blanda rött och rosa *larvig*
    Men jag måste ju gratulera åxå. Dubbel glädje m nyfunna själsfränder! Är ju lite avis på den rosa.....
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2011-04-15 20:10:56 följande:
    Vem var det som köpt en zappbygel till beet? Kan (om någon minns) länka till mig!?
    har för mig att det var: www.baby-direkt.de eller nåt sånt
  • bohusbebis
    thj skrev 2011-04-16 23:37:45 följande:
    Kajsan skrev 2011-04-16 23:23:04 följande:
    Men om man köper ett nytt hjul till nya ståbrädan endast så får man ett som ser ut som ett gammalt beehjul
    Nya ståbrädan hade väl bee hjul till en början och nu har de bee+ hjul "eller är jag ute och seglar"
    Kram
    Men e det nån praktisk skillnad på de två senare?
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2011-04-17 22:55:34 följande:
    Rollerbug är smalare än UJ! Den är väl 60 bred tror jag... Men de är svåra att hitta fräsha...
    ooo nostalgi, vår första RIKTIGA vagn (efter en pansarkryssare jag helst glömmer). Kom över ett gladgrönt demoex som var såååå fin (slutade annars tillverkas -04, men UJ-klädsel äldre än 09 funkar)! (det enda jag retade mig på var att suffletten sitter lågt och liksom sackar som på swift, de borde haft en tvärpinne där åxå som på uj:n. Det retar mig faktiskt massor även på swift). Blir fortfarande varm om hjärtat när jag ser en Rollerbug. Blir plattare å kortare ihopfälld än UJ:n åxå! oups, kanske var fel tråd att svamla annan vagn i.... sorry
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2011-04-18 08:51:54 följande:
    Någon som vet en ståbräda som passar både Bee+ och Swift?
    vi har kört buggyboard på bee:et och det funkar fint (men var ännu smidigare m buggans egen) - och har haft Buggyboard även på vår Breeze (snarlik swiften väl). Mest flexibla brädan tycker jag.
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-04-19 10:39:25 följande:
    Bohus - När skickade du? Inte fått något paket eller avi än....
    Va?? konstigt, före lämning i fredags... Har du fått dagens post? Frankerade den som skrymmande brev, så det kanske tar nån dag extra för dem att få ut avin? Hoppas det inte krånglat... (annars borde det komma i retur, skrev iaf returadress). Sydde klart vår röda i helgen och dottern blev överlycklig. Hon har inte gillat mina andra, som JAG tycker är snygga. Ska tydligen bara vara marimekkoblommor... Köpte ett nytt mekkotyg m gula och limegröna blommor. Men när 17 ska man få tid att sy... tänkte ju göra klart en rosa variant åxå, för nu ligger min plommonsufflett på ica å väntar....
  • bohusbebis
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-19 10:40:18 följande:
    Har någon shoppat härifrån ? 
    www.mumstore.co.uk/ 
    Verkar vara dom enda som säljer bag clips !  
    var det inte så att bag clips bara passade frog?
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-04-19 11:12:55 följande:
    nä så den kommer nog nu under em... *hoppas* jag läääääängtar
    har du tur har du en smidig brevbärare som försiktigt försöker knöla in den i brevlådan.... så skrymmande är den ju inte....
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-04-19 11:17:14 följande:
    *hoppas* annars tar jag vägen förbi affären/posten på g till dagis
    eller snubbeltråd utanför dörren så du hör/märker brevbäraren när denne kommer...
  • bohusbebis
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-19 11:38:38 följande:
    Nej är det sant ? Har dom inte samma mått ? 
    Är inte helt hundra men har för mig det.... *ropar på hjälp*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21