-
Men den stora frågan är om det är 50% rabatt, annars kan man ju hitta vart som helst.passau skrev 2011-06-20 17:55:09 följande:dom har iaf en röd varukorg ifs till cam men ändå...
-
Håller med frk S, jag har en Frog och sittdelstopparna dvs överdragen funkar utmärkt.
-
Har ingen gecko men den funkar utmärkt på min Frog så jag tror nog att den funkar på Gecko med. Cammens varukorg är lite större men det har inte stört mig. Jag har bilder i mitt galleri.Melvinsmamma skrev 2011-06-23 00:05:07 följande:Tredje gången gillt på min fråga då =)
Passar cameleons varukorg på en gecko?
-
Jag använder ett vanligt Brio regnskydd till vår. Samma modell som Tullsa. Vi har ett neongult men det finns andra färger med.
annars är jag lite sugen på ett Elodie eftersom de har snygga mönster.
-
Låter märkligt för jag har aldrig haft den så. Endast för inloggade men inte för inbjudna.Melvinsmamma skrev 2011-06-23 18:00:16 följande:Men din profil e bara för inbjudna...eller gör jag något galet? -
Du borde kunna gå in på mina öppna sidor så som pres, galleri osv.Melvinsmamma skrev 2011-06-23 18:00:16 följande:Men din profil e bara för inbjudna...eller gör jag något galet? -
Min lillkille är 18 månader och vi kör en Frog och en Bee. Funkar utmärkt, inte det minsta trångt.BeautifulFlower skrev 2011-06-29 19:13:38 följande:jag går ¨återigen i tankarna om att bli en stolt bugga ägare, vagn missbrukare som jag är. Min dotter är idag 1,5 år, kanske 84-86 cm och väger runt 12-13 kg skulle jag tro. Hur trång skulle en cameleon bli för henne? Vill inte att det ska kännas som hon sitter ihop tryckt i vagen, men jag gillar cameleon snäppet mera än bee+- som annars är ett bra alternativ egentligen.
Ni som har barn som är över 1-års strecket nu, vilken bugga vagn har ni och hur funkar det??
Han är lite mindre än din tjej och cam är ju lite större så cam skulle väl bli för er som frog är för ossdvsganska lagom.
-
thj skrev 2011-07-06 14:24:25 följande:Låter bilderna berätta :)
Mest ändringar på baksidan ;) den är gjord att passa alla bugaboos modeller!
Kommer först i slutet av september!
Rosa,Orange,Svart,Sand och en blå är de nya färgerna!
-
Tror du de byter material verkligen eller är det det optimistiska förhoppningar?Fröken Småland skrev 2011-07-06 15:01:44 följande:Smart dyna! Om den är i frotté (hög-oddsare) så köper jag en i varje färg *lovar*
Jag nöjer mig nog bara med fastsättningen för att jag ska investera i minst en ny sen.
-
Tycker också att frotté vore nice.Fröken Småland skrev 2011-07-06 15:47:10 följande:Asereht: nej jag tror INTE att de byter material men jag tycker verkligen att de skulle göra den i frotté
Lätt, smidig, enkel att förändra, användarvänlig osv. Men smaken är som baken, en del gillar den inte alls även om de flesta här inne älskar bugaboo.FridaKarin skrev 2011-07-06 15:52:35 följande:Hej. Ska skar köpa vagn och undrar vad som är så himla bra med bugaboo? För de är ju inte fina. Men kan tänka mig att köpa en sån vagn om det är den bästa!