• AnPa

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2011-05-24 11:23:34 följande:
    Det står så när man matar in uppgifterna på Postens hemsida. Jag gjorde det häromdagen och fick samma siffror
    Skicka-guiden är lite lätt skruvad. Jag gick till "mitt" postombud och fick en liten folder, där i stod allt. Ett paket som kommer upp över 2 meter om man plussar ihop längd och omkrets räknas som skrymmande och då får man betala en avgift utöver 280:-, det skulle hamna på 337:50:- då, men "min" postenkille bjöd på 4 cm
  • AnPa
    magicadespell skrev 2011-05-24 19:27:03 följande:
    Har en brio happy 2010 nu, men söker efter en nättare vagn till min 10 månaders lagom till sommaren. Han är rätt biffig nästan 11 kg...tror ni att jag ska satsa på en bugaboo frog/cameleon? Han är 72 cm lång. Tänkte väl iallafall få ut ett års användning av vagnen?
    Du kommer garanterat att kunna använda vagnen till han är 3 år minst. Vår son är 15 månader precis och han är ca 85 cm lång, han sitter bra i frogen, ska byta till en cameleon-ram på den mot hösten/vintern (den är 5 cm längre). Sonen var 72 cm vid 6-månaderskontrollen så han är lång
  • AnPa
    bohusbebis skrev 2011-05-26 21:50:18 följande:

www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Camelon_med_...

Neeeeej, jag SKA inte ha en bugga.... fast jag har lite abstinens... såg ett gammalt bee idag och det högg till i hjärtat... (inte min annons, by the way - men fin var den...)

Klart du ska ha en cam! Vem vet, du kanske aldrig får prova en annars

Vi tar väl hand om erat ditt bee, den har varit på heron-utförsäljnings-spaning ikväll

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21