• AnPa
    TinkyWinky skrev 2011-05-28 15:46:41 följande:
    frågar här med. är dte dumt o köpa en bugaboo cameleon till en tvååring ? Han är ca 84 cm lång o 10 kilo..
    Det tycker jag inte! Min 15 månaders är ungefär lika stor som din 2-åring och jag räknar iskallt med att kunna ha frog (med cameleon-sittdel) tills han är minst 3 år, helst tills han slutar åka vagn
  • AnPa
    annat82 skrev 2011-05-28 22:03:00 följande:
    Var många som var till Barnbutiken i Heron city vid öppning idag. Fanns inte så mycket bugga-tilbehör som tidigare skrivits, 2 sommarsufletter och ett par parasol. Blev ett parasol, tänkte testa vad jag tycker, har inte använt parasol tidigare
    Sen blev det iofs mycket annat istället. Brukar bli det när sambon är med och shoppar
    En fågel viskade i mitt öra att det var ett gäng tjejer där härom kvällen och handlade en hel del Då fanns det en hel del sommarsuffletter (alla färger i princip), 6-7 parasoll, rött topset, vit skinnväska, uv-kokong och några dynor som visst tog slut och ett blått topset.
  • AnPa
    annat82 skrev 2011-05-28 22:27:36 följande:
    Jo, jag skulle nog kunna tro det och sett lite uppdateringar i tråden. Tänkte att jag skulle åkt dit i fredags när bilen var hemma, men knäckte till ryggen i torsdags så fick vänta tills sambon kunde köra. Och var nog egentligen inte ute efter så mycket bugga-tillbehör, dessvärre. Vill ha ett rött topset, men förra utförsäljningen hade de bara i fleece och det ville jag inte ha så hoppades inte på så mycket.
    Skinnväskan fanns iofs kvar fortfarande, men för många väskor har jag ju redan. Det är ju så svårt när man inte vet vad man ska shoppa
    Men det röda som satt på vagnen i butiken, var det sålt?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21