• AnPa

Bugaboo-tråd nr 21

Ellabay skrev 2011-05-29 20:17:12 följande:
    Puffar lite på frågan hur man bäst paketerar buggan när den ska fraktas med posten..:)

Jag har aldrig skickat en bugga men däremot en swift. Jag tog loss hjulen och la i sitsen och spännde fast med selen (la i ett örngott), lindade även en handduk runt en hård del på chassit som stack ut, sen lindade jag in vagnen i x antal lager golvfoam (hade ingen bubbelplast) och den kom fram hel.

Fick hem en bee + som var väldigt välpacketerad i fleecefiltar och bubbelplast och sen istoppad en svart sopsäck och massa packtejp runt. Den kom fram hel den med

• AnPa
    standby skrev 2011-05-29 21:44:23 följande:
    Med risk för att framstå som helt korkad måste jag ändå fråga. :)
    Med min Cam fick jag ett tillbehör, silvrigt, tunt tyg. Det finns en båge i, lika som i teg skyddet. Vad är detta (solskydd? Vild gissning) och HUR ska den sitta?
    Just nu har jag liggdelen på om det har betydelse.

Inga frågor är dumma frågor

Det är ett solskydd och ska sitta såhär:

http://www.google.se/search?um=1&hl=sv&tbm=isch&sa=X&ei=ZqLiTZLiAYfLswa1g_WEBg&ved=0CDUQBSgA&q=bugaboo+cameleon+solskydd&spell=1&biw=1093&bih=512

Sitter lika på sitt- och liggdelen

• AnPa
    the baby skrev 2011-05-31 22:34:01 följande:
    Tant Pruselius skrev 2011-05-31 22:06:40 följande:
    sorry men det bara kom - l love denimen !!!
    Ingen fara. Glad Jag älskar denim, har till och med sytt en denim-sufflett till min cam. Men min sambo gillar det inte så mycket, så när han sa att jag "fick" köpa bee:t tänkte jag nog att han skulle få sista ordet vad gäller färg. Dumt nu i efterhand kanske... men den gula är verkligen fin! Och jag ska köpa den nya rosa suffletten till också. Är ingen rosa-tjej, men den gillade jag direkt! Och OJ vad den rullar bra, kommer aldrig att vilja köra camen igen...

Du kommer nog vilja köra camen i vinter Jag är sugen på en blå suffla till vårt bee, vill ha en marimekko-dyna till med blå blommor.

• AnPa
    Joddan skrev 2011-05-31 22:44:40 följande:
    Jag är en rosa tjej! Har cerise på mitt bee nu. Har haft röd svart och khaki också. Är GRYMT sugen på den nya rosa, ljusrosa. Den är helt ljuvlig irl!

"Once you go bee there is nothing else to see" var det väl ngn fyndig här som sa för ett tag sedan

Åhh jag älskar cerise på bee!

• AnPa
    Joddan skrev 2011-05-31 22:46:46 följande:
    För mig blir det min uj-duo i vinter och frog! SKA bara köpa frog.
    Har en på g en superfräsh ej solblekt etc för 4000:-. Men det känns så dyrt för en frog? Är det inte? Ingår åkpåse också men den vill jag inte ha
    Mjo lite dyrt, men när är den ifrån? Kan du sälja tillbehör? Du är ute efter en svart va?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21