Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Inte för att verka grinig eller så men ni vet att det inte är tillåtet med efterlysningar och annonser i trådarna FL va? Allt sånt hänvisas till köp och sälj. Tråden kan stängas ned pga sånt.

Som det står i TS så kan man knappt fråga om begagnatpriser ens då det tas som annonsering. Så tänk på vad och hur ni skriver så vi får ha tråden kvar.

• Asereht

Jag och min man kör båda vår Frog. Vi är visserligen lika långa s det kanske inte gilla.

Jag älskar min Frog! Tycker den är suverän på alla sätt.

Gult och cerise är jättesnyggt verkligen! Jag gillar även kombinationen röd och gul, brun och gul och så marin och gul. Därav har jag en gul åkpåse som jag tokgillar.

• Asereht

Lägger mig i. Sandbas till Frog har det ljusa fodret. Om det inte är någon spec som jag helt missat. Grå och orange har marin inuti. Om det är den annons på blocket som jag tror att det är så trodde iaf jag att det var en grå med en färgblind säljare då det var en sand i annan annons som såg väldigt annorlunda ut.

Tvärtemot småländskan så gillar jag sand. Jag gillar froggens sand mkt mer än camsand. Froggens sand är mörkare och drar mer mot brunt cammens är mer färglös.

Eftersom jag är på väg till jobbet med varierande täckning kan jag inte länka eller kolla blocket men som sagt, sand med mörkt foder är hemmagjort eller spec edt som vi alla lyckats missa typ.

• Asereht

Förresten Joddan, man byter inte ut man samlar på sig fler så hur du än gör, håll hårt i den svarta.

• Asereht

Du ser, fröken och jag har koll. *ha ha*

Jag var spekulant på en uj, mannen som svarade på mailen sa att den var lila. Det var den inte! Den var marinblå och väldigt solblekt! Det var inte det enda han inte hade koll på visade det sig när jag fick prata med frun istället. Det blev inget köp för min del. *s*

• Asereht
    AnPa skrev 2011-08-30 19:40:06 följande:
    Fler som tycker att det går trögt på beg marknaden just nu? Att sälja alltså. Har haft min bee plus ute i en vecka nu men det händer liksom inget. Mail med intresse och sen något skambud men ingen som vill titta eller så Undrar om folk har tomt i plånboken efter sommaren eller om bee är svårsåldern kanske?
    Tycker beg öht är rätt trögt oavsett märke. Det har varit trögt sedan innan sommaren vilket är trist som sjutton. Det känns som om det dräller av allt, ja allt utom det jag vill köpa förstås då för det är väldigt få uj single i kul färger (som inte är fallfärdiga) ute.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Asereht

Fleece är äldre ja. Bugaboo nästan slängde dem efter folk på slutet och lagren såldes ut. Det kanske finns något ex i kvar i butik Vet att de såldes ut för 299 i butik på många ställen då jag köpte själv. Canvas är bättre men synd nog så finns ju tex bara gul och grön i fleece.

Jag gillar fleecetoppen men föredrar canvassuffla.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21