Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Sara E skrev 2011-09-08 15:13:50 följande:
    Jag la upp ett par bilder på buggan som blev liggvagn nyss.
    Vilken av färgerna ska jag ha på? *beslutsångest*
    Helrosa tycker jag är fint.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Asereht
    Duntoffla skrev 2011-09-08 21:22:04 följande:
    Har någon här erfarenhet av att sälja Cam liggdel? Är det svårsålt? Har min vagn ute och nu vill någon köpa sittdelen men jag vet inte om det är dum idé att sälja det separat? Vad tror ni? Är inte ute efter reklam utan vill bara bolla tanken med er.
    Både ja och nej. Det gäller ju att någon är ute efter just en sådan som du har. Jag har sålt mina men det har tagit ett tag.
  • Asereht
    Duntoffla skrev 2011-09-08 21:46:21 följande:
    Säger nog nej, verkar bökigt. Dessutom vet jag inte hur mkt jag ska dra av för själva liggdelen. 
    Största problemet med att sälja liggdel separat är att man sällan får det man vill ha för dem så jag skulle sålt allt tillsammans om du ändå säljer. Jag skulle ju behålla vagnen men ville inte ha kvar liggdel.
  • Asereht
    Tibell skrev 2011-09-09 21:28:17 följande:
    Sett flera bilder på det underbara bumperakyddet som någon av er kostruerat ( det virkade/stickade med blommor på )
    Jag tycker det är underbart fint och undrar om man får lov att låna idén ?
    Låt dig inspereras och skapa på.

Jag lät mig själv inspireras av en annan pysslare men gjorde min egen variant. Det finns mönster där ute i cyperrymden också men själv har jag aldrig använt något, jag gjorde efter eget huvud och tycke istället. 
  • Asereht
    Randig Panda skrev 2011-09-10 10:39:41 följande:
    Förresten är det någon här som vet om man kan sätta Cameleons stolsram på något annat chassi? Ja inte bee dådå
    Frog.
  • Asereht
    imaj skrev 2011-09-10 20:55:20 följande:
    Kan någon förklara för mig hur det kommer sig att den klarblåa sufletten på tradera är uppe i 680;-?! Det är ju 180;- mer än nypris och bilden är ju inte ens bra...

*OBS ej min annons!*
    Åh, det har jag också funderat på! Fattar verkligen inte, vad är det med folk eg? Kul för säljaren men QUE!
  • Asereht
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-09 23:22:30 följande:
    Vad är en takada sufflett ?
    Suffletten till Takata babyskyddet skulle jag tro. Bugaboo hade samarbete med takata som gjorde babyskydd  men sen blev det någon fnurra på tråden och bugaboo avbröt samarbetet har jag läst mig till.
  • Asereht
    enlitenbitkaka skrev 2011-09-12 21:06:46 följande:
    Tips på regnskydd som passar till Buggan? Förutom Bugaboos egna då. Har en stor vovve som sprätter lerfläckar när han går så skulle behöva ett regnskydd som täcker hela sittdelen/liggdelen.
    Alla typer av regnskydd som är universala funkar. Själv har jag haft axel&Ida, Brio och ett neongult från Ullared (favorit).
  • Asereht
    Evajejje skrev 2011-09-13 19:59:29 följande:
    Hej! Är det någon som vet om de två svarta pinnarna till liggdelen finns att köpa som reservdelar någonstans? Jag kan inte hitta mina Rynkar på näsan
    De finns att köpa kolla Bugababy eller Kidzshop.

MEN du måste ju inte ha de där svarta pinnarna, det funkar precis lika bra med något annat hårt som får plats typ en linjal eller tex en sked/smörkniv (nöden är uppfinningarnas moder).
  • Asereht

Elladea - Gå till närmsta cykelbutik m verkstad. De brukar kunna hjälpa till med sånt.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21