Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Whatsapp är en trevlig iphoneapp där man kan snabbchatta.

• Asereht

Eftersom Lindadjo tagit över min frogdenim så svarar jag. Frog har haft en limited edition denim. Enda sättet att få tag i den är att hitta någon som säljer den begagnat.

• Asereht

Inflikar ett tips i sufflett sömnadsdiskussionen. Testsy i tex lakansväv eller något annat skräptyg innan du ger dig på det fina tyget. Då kan man nåla och korrigera medan man håller på och sedan använder man delarna som underlag när man är nöjd.

• Asereht
    standby skrev 2011-09-04 07:33:51 följande:
    Har 2 Bugaboo-åkpåsar, en grå och en off-white.

Har man nytta av 2 eller är det lika bra att sälja 1? De är av gamla modellen. Det som är skumt är att den som är vit saknar loggan, är det så eller är det ngt måndagsex jag har? 
    Har du tvättat den några ggr? Den bruna jag hade tappade mkt av loggan av tvätt (enligt instruktioner) och användning. Kanske är det samma med din. Mina andra buggapåsar har inte tappat något av loggan däremot.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Asereht
    Louise89 skrev 2011-09-04 12:52:35 följande:
    Nu är Emmaljungan såld och sambon är iväg och tittar på en Bugaboo cameleon
    Det följer med en bugaboo-åkpåse men är den bra? Funderar annars på en Elodie details-åkpåse.
    Vilken skötväska passar bra?
    Vad man gillar bäst är ju ganska personligt men buggans påse är ju den påse som sitter absolut bäst i vagnen eftersom den är skålad och anpassad med fickan som man trär in sitsdelen i. Elodie funkar bra den med men ingen annan åkpåse sitter lika bra som originalet.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-09-04 19:14:53 följande:
    Luscious: röstar på offwhite. Alternativt klarblå eller varför inte lila? Inte min favoritfärg men jag tror att den skulle vara toksnygg till all black
    Eller den äppelgröna. *mums*
  • Asereht
    Tibell skrev 2011-09-04 18:09:50 följande:
    Ni som har lite äldre buggor.. Har era handtag blivit lite "spruckna" och sträva?
    Nej mitt är helt ok.
  • Asereht

Förr fanns det snabbfästen till skip hop men jag vet inte hur det är nu. Länge sedan jag hade en sån.

• Asereht
    telgebo skrev 2011-09-07 23:36:03 följande:
    Så nu säljs de inte längre annat än begagnat då?
    linaloo skrev 2011-09-07 23:19:30 följande:
    Använder ni original regnskyddet? Tycker det verkar himla stort o bökigt att ha med sig.. 

Aldrig använt mitt och måste nu lära mig hur man får på det på liggdelen så någon får gärna förklara hur man gör.
    Jag har ingen aning, det enda jag vet är att det fanns snabbfästen att köpa när jag köpte min Skip Hop vilket var länge sedan. Har inte haft någon på flera år så hur det är i dagsläget med den saken vet jag inte.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21