Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Lindadjo skrev 2011-09-14 14:32:13 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_tillbehor_36...

Jag har då fått klart för mig att fråg frog-klädsel INTE passar på cameleon, då är det ju lite fel att de i den här säljesannonsen påstår att det gör det. Dessutom, deep purple? Är det inte vinröd?
    Exklusiv är klädseln också! Undrar om det är samma annonsör som hade en aubergine ute för ett tag sedan och påstod att det var en ltd edition?

Det där med att frogklädsel skulle passa på cam ser man ju lite då och då tyvärr.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Asereht
    Sassa82 skrev 2011-09-14 21:40:14 följande:
    =) Ok

ja jag har en oth oh den sitter si sådär. känns som om den är för lång upptill =( så på jakt efter en som passar.
    När det gäller åkpåsar så är ju bugaboos egna formsydd för vagnen så det är inte konstigt att den passar absolut bäst. Det finns också en ficka som man trär in rumpdelen i sitsen i vilket gör att den sitter som gjuten och inte hasar öht. *love*
  • Asereht
    mini75 skrev 2011-10-08 19:10:11 följande:
    Detta har säkert svarats på tidigare men funkar cameleons sittdel på frogramen?
    Ja. Vi kör så.

Det går även ha frogram på camchassi men jag vet inte varför man skulle vilja det. Drömmer
  • Asereht
    mini75 skrev 2011-10-08 19:36:39 följande:
    Alltså då menar jag om man kan köpa camens sittdelstyg och ha på frogramen men det var så du menade oxå eller...?

Inte camramen på frogchassit för det visste jag redan att man kan :)

Sitter tyget slät och snyggt?    
    Missförstod men ja där med. Jag kör så. Du kan kika i mitt galleri. Camklädsel på frogram.
  • Asereht
    Mammas Kalle skrev 2011-10-08 20:04:36 följande:
    Asereth: frogram på camen kan jag komma på en orsak, men bara en.. Frogdenim klädseln! den är to die for i mitt tycke
    Skulle vara det då men jag lät min vandra vidare. *s*
  • Asereht

Jag har nästan aldrig sittdelstop (som jag antar att diskussionen gäller). Bara om jag vill liva upp med lite extra färg typ. Har hellre dyna isf då den fyller mer funktion än toppen.

• Asereht
    Blondie 80 skrev 2011-10-18 14:39:22 följande:
    Hej hej. Var kan man köpa väskkrokar?
    Vilken typ är du ute efter? Det finns olika varianter men vanligast tror jag att Tinkafu och Jujube är. Annars finns det de där varianterna typ stor karbinhake om man gillar det bättre. Tinkafu brukar man hitta i de flesta välsorterade barnvagnsbutiker tex Babyland, barnens hus mfl.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-10-18 21:32:55 följande:
    du - nu är jag ägare av en all black bee ib?
    Inte ett dugg avis! Drömmer
  • Asereht
    murresnurre skrev 2011-11-08 11:16:29 följande:
    Jag tänkte höra om ni vet om man kan köpa klädsel till Frog någonstans? Letar efter en helbrun (varukorg, sittdel och suflett) och har kollat både Blocket och Tradera ett tag nu, men inget som kommit upp. Finns det något ställe som fortfarande säljer dem?

Sen undrar jag också om en Gecko-sittdelsbas skulle passa på en Frog? Har hittat olika svar på olika ställen.
    Frogklädsel har aldrig funnits i brunt. Den fanns i marin, röd, svart, sand och aubergine. Har du tur finns det någon butik som har kvar.Annars är det begagnat som gäller.
  • Asereht
    murresnurre skrev 2011-11-08 11:16:29 följande:
    Sen undrar jag också om en Gecko-sittdelsbas skulle passa på en Frog? Har hittat olika svar på olika ställen.
    Ingen aning om gackobas men annars går det utmärkt att ha camelons bas på frog. Den är liiite större men det syns ju knappt och jag stördes aldrig av det när jag hade frogramen. Finns bilder på min frog med cambas i mitt galleri eller buggabildtråden.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21