• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82
    jean1 skrev 2010-09-07 12:05:07 följande:
    Behöver lite "smakråd"... Har fastnat för den ceriserosa klädseln till Buggan, kan liksom inte släppa den även om jag inbillar mig att man kan lessna på den fort, att den kan bli lite för "mycket". Har en grå bas och visst skulle det va snyggt med rosa top? Har evt hittat ett helt nytt sett till mkt bra pris... vad tycker ni, är det snyggt med grå/rosa?
    Jag älskar min mörkgrå/rosa :) Tycker det blir lagom mycket färg och stark och fint. Körde även blå/rosa ett tag och där blev det nästan förmycket för mig, men det funkar som omväxling. Nu gillar jag att växla ofta, men den grå/rosa lär komma tillbaka ofta Och nu fram mot hösten tycker jag det är en härlig färgklick med det starka rosa :)
    Och med rosa topset har jag aldrig fått kommentaren att det är en söt liten kille, om dottern ;) men det får jag alltid annars. Folks förutfattade meningar.
  • MiaEd
    Behöver lite "smakråd"... Har fastnat för den ceriserosa klädseln till Buggan, kan liksom inte släppa den även om jag inbillar mig att man kan lessna på den fort, att den kan bli lite för "mycket". Har en grå bas och visst skulle det va snyggt med rosa top? Har evt hittat ett helt nytt sett till mkt bra pris... vad tycker ni, är det snyggt med grå/rosa?
    Sjukt snyggt!
  • Vår lilla godis
    Vi kör också grå/rosa. Har en top i offwhite också, men vi byter aldrig
  • lilyanna

Nu landade den nya åkpåsen i brevlådan !

Oliver 070327, Alvin 090804
  • MiaEd
    lilyanna, vad kul! Vilken åkpåse blev det?
  • lilyanna
    MiaEd skrev 2010-09-07 12:54:07 följande:
    lilyanna, vad kul! Vilken åkpåse blev det?
    En Paul Frank Skurvy, jag är jättenöjd men har nog inte riktigt fattat hur den ska sitta dock
    Såg din åkpåse med, det var väl den röda PF eller? Kanonfin!
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • MiaEd

Tror inte jag har sett den åkpåsen, bild?
    Ja, det blev den röda, älskar den! Skja inte alla åkpåsar sitta likadant?  

• annat82
    lilyanna skrev 2010-09-07 12:58:36 följande:
    En Paul Frank Skurvy, jag är jättenöjd men har nog inte riktigt fattat hur den ska sitta dock
    Såg din åkpåse med, det var väl den röda PF eller? Kanonfin!
    :) Har också en Skurvy, men har inte börjat använda den än.
    Du har väl kanten bak i som sitter över sittdelen och sen kan man sätta fast den på sittplattan också.
  • AckaDacka

Jag har också rosa topp på min bugga. Har fått flera förfrågningar om det är en tjej eller kille. Blir arg!! :):) Nu kör jag med grön Paul Frank Scury. Så snygg nu när det börjar bli höst:)

• Senap
    bohusbebis skrev 2010-09-07 10:55:24 följande:
    Vad kan detta vara om det inte är Bugaboo?
    www.blocket.se/ystad/Vagn_chassi_ram_Buggaboo...
    (inte min annons...)
    Har mailat tidigare men inte fått nåt svar...
    En Baobao. Kinesisk kopia. *varningsflagg*
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21