• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Mor o Lisa skrev 2011-03-08 21:54:58 följande:
    Tack igen! Det var på Kidzshop jag såg den ljusrosa - såå fin Skulle vilja se den i verkligheten och även den i denim. Men kan nog säga att det lär blir den Ljusrosa, så köper jag till en svart suflett och ett regnskydd till att börja med. Väntar med dyna och tror inte att jag behöver åkpåse nu i vår/sommar. Skall nog gå till Babyproffsen, känns bra att handla i butik, synd bara att det dröjer innan den kommer...
    Vad ska du med ett till regnskydd å göra?  
    Gör det, att se sakerna i butik är alltid bra så man vet att man blir nöjd  
  • Noiis

Grattis min kära Tant till tösen!

I dag har jag blivit "mormor"  För det sista Noa sa innan han somnade var "min nagn min bebis är fin"
    Både Noa och jag är väldigt glada och nöjda
    Tack snälla Mileas mamma Hjärta

(och så kan jag tydligen inte lägga upp bilder här på FL längre *morr* men dom finns i min blogg se sidfot)

• Noiis
    bohusbebis skrev 2011-03-10 07:46:12 följande:
    så nyfiken man blir på vad du å MM har för kuckel ihop, bild bild bild bild!!!
    Familjeliv låter inte mig lägga upp bilder... eller nåt... det funkar iaf inte med att ladda upp nån av mina bilder
    men här hittar du bilerna iaf  
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-03-10 15:07:22 följande:
    Haha, har ju glömt att du har nytt nick. Sjukhusmammans vagn var det alltså för er som inte hängt med sen innan namnbytet
    TACK
    hihi jag reagerade inte ens på att du skrev Noa  
  • Noiis

jag tycker inte att jag har haft problem med att hålla mina offwhite set fina och rena. 
    jag skulle om jag skulle ha barn nu köpa den offwhite edt för den är ju så¨snygg. varukogen är ju svart och jag vet inte hur man ska köra vagnen för att det ska skvätta upp på sittdel/liggdelen Obestämd  jag har iaf aldrig lyckat med. dock så tar ju varukorgen en del skit jag säger kör på om du gillar den!

• Noiis
    AnPa skrev 2011-03-15 16:28:28 följande:
    Sjukhus mamman: jag kör min vagn helt normalt och det skvätter (som vädret är nu) från hjulen upp på baksidan av sittdelen. Antar att det är smågrus som skvätts iväg. Varför skulle man köra vagnen på något konstigt sätt som gör att det skvätter? Precis samma sak med en cykel som inte har stänkskärmar.
    Ja du jag vet inte, men jag hade aldrig de problemet med min cam iaf!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21