• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Ben10 skrev 2011-04-07 22:48:10 följande:
    Sjukhusmamman- precis så jag oxå funderat när det gäller chassit det som blivit mest slitet på de andra vagnarna man haft.

Ännu en nybörjar fråga: "ramen" till liggdelen det samma som man sen har som "ram" till sittdelen?!?
    ja ramen är den samma
  • Noiis
    Duntoffla skrev 2011-04-10 21:05:26 följande:
    Hej hej

Nu var det länge sen jag var här i tråden igen. Har så smått börjat bli lite sugen på en Bee (jag som tidigare sagt att de ser ut som skit ) men har nu fråga till er som har/har haft både Cam och Bugaboo bee +....vad finns det för plus och minus tycker ni?

Bring it on!
    beror på barnets ålder. 
    För småbarn tycker jag absolut cam, men till större barn 1år+ så lätt bee+! 
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-04-10 22:24:00 följande:
    Det är det du tror och jag skall allvarligt överväga det
    näääääää  
    Lägg av nu för tusan! Har hon löst de???????????????????
    jag tror jag vet oxå  
  • Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-04-10 22:06:40 följande:
    hur är det med lillplutt?Hjärta
    Det börjar bli bättre tack o lov, men kan inte sonda han. sist han vägdes i ons så hade han tappat ett helt kg på en vecka..
    Hjärta 

Jag överväger helt seriöst att skaffa en groda!
    Jag är fan sjuk!!!!!!!!!!
    för bara nån vecka sen fick jag en psykos och skulle sälja biet men nu ska jag tydligen ha hem en groda oxå...

• Noiis
    Duntoffla skrev 2011-04-10 22:31:07 följande:
    Hon är 8 månader nu. Kanske är bättre att vänta? Men ska man sälja brukar våren vara bättre inbillar jag mig
    hittar du ett fynd så slå till! 
    men annars så ja... vänta! jag blev inte nöjd med been förens dess  att noa passerade 2 år..
    men då körde iof jag been som ända vagn oxå..
    Jag såg ovan att du bara tänkte ha den som extra vagn och de tror jag absolut kan passa men absolut inte so heltidsvagn än! 
  • Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-04-10 22:33:22 följande:
    lilla vännen krya på han ....
    Hjärta

Klart du ska ha en groda, go for it !
    Hjärta

mäh.... sluuuuuta nuuuuu  
    vete fasen om noa ens får plats i en bee
    men de kliar i fingrarna och JAG VILL HAA!!!!! 
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-04-10 22:36:44 följande:
    Jag tror också att du vet. Tomte kommer tidigt i år Drömmer
    Tant Pruselius skrev 2011-04-10 22:31:49 följande:
    och vem måste man ligga med för att få till en sådan deal ?
    Tomte Tungan ute
    nä men lägg av! Har du "fått det"?????
  • Noiis
    Insomnie skrev 2011-04-11 06:26:26 följande:
    Ang. Bee+ funkar den på vintern när snön kommit? Tycker den är ruskigt fin men Cam:en känns mer som en komplett vagn.
    camen är en komplett vagn medans bee är en sulky
    jag har kört bee hela vintern och de har gått bättre än förväntat. dock så åkte EL SC ut då den var hel värdelös i snön... fasta 4 stora hjul är inte alltid bäst
    men jag tycker inte att nån vagn är bra i snö faktiskt! blev galen på alla vagnar jag har haft. bra med bee är ju att man kan bära den om man kör fast 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21