-
jag kan kolla det nuAnPa skrev 2011-04-16 12:31:54 följande:Jag kommer inte in i min mail (har blivit hackad och sen spärrad :-/) Vad var det för koder kidzshopen hade (vår-rabattena)? Typ vår, sommar, sol osv. Kommer handla för 1400:- cirka. Om någon vänlig själ vill kolla *sneglar på sjukhusmamman*
har vart ute i skogen hela dagen och grillat med barnen
-
Så här står det i mailet från kidzshop
Köp/boka barnvagn för 5000kr och få 500kr i rabatt med KOD-Sol
Köp/boka barnvagn för 10000kr och få 750kr i rabatt med KOD -Värme
Köp/boka barnvagn för 12000kr och få 1000kr i rabatt med KOD-Ljust
"obs att erbjudandet inte går att kombinera med ev andra erbjudande"
För kläder/leksaker gäller följande :)
Handla för 500kr få 50kr rabatt.
Handla för 1000kr få 100kr rabatt.
"rabatten avdrages av oss innan vi skickar er order"
Gäller t.om 28 april
kanon bra för mig som vill ha en swirre
-
spamar tråden
Om ståbrädan,
Gamla ståbrädan passar CAM GECKO FROG
nya ståbrädan passar CAM GECKO FROG BEE och BEE +
-
kan du länka eller ligger den inte kvar?Joddan skrev 2011-04-16 19:46:18 följande:Sjukhusmamman
Men det finns en ståbräda och bee på blocket. Där är det väl gamla brädan? Iaf gamla bees hjul på
. Förvirrande! Måste ju funnits tre olika brädor totalt...
-
ja det verkar så. men samtidigt så tycker jag att sittygen är värdelösa faktiskt. Vad är poängen med att ha den på? då kan man ju likväl köpa sittdelen i den färgen som man vill ha den i direkt. för med sittdelstyget så tar man ju bort mycket av den!sara1981 skrev 2011-04-16 21:19:19 följande:Ja, det verkar som att bugaboo håller på att "avskaffa" sittdelstyget. Ingen av de nya/specialfärgerna kommer väl med sittdelstyg...
Jag tycker att det är mycket snyggare att ha sittdelen helt i en färg och sen köra sufletten i en annan
men de e ju en smaksak de där -
kom till msnthj skrev 2011-04-16 21:39:42 följande:Det stämmer, men de finns fortfarande med i alla basfärger!

-
stämmer tyvärr!Joddan skrev 2011-04-16 23:28:49 följande:I see! Det börjar klarna uppe i knoppen
. Så summan av kardemumman är att jag inte kan ha ståbräda med tinytot (sitpallen) på min nya Bee+ ?. Visst stämmer det. Utan endast nya brädan
. Eller nån annan variant som inte är BB... 
-
med den ljusblå basen och din "påsväska" fasen vad snyggt!!Fröken Småland skrev 2011-04-17 10:12:15 följande:En *host* något överpackad Cameleon med Crescent-suffla, sitter som en smäck och snygg är den också. Skulle väldigt gärna vilja se den med gamla ljusblå basen.

-
Jag tycker att bugaboo ska komma med nya sufletter i mönster! Vore kul som omväxling istället för nya färger!
-
FrökenS, dom kommer nog så småning om ska du se