• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-04-16 12:31:54 följande:
    Jag kommer inte in i min mail (har blivit hackad och sen spärrad :-/) Vad var det för koder kidzshopen hade (vår-rabattena)? Typ vår, sommar, sol osv. Kommer handla för 1400:- cirka. Om någon vänlig själ vill kolla *sneglar på sjukhusmamman*
    jag kan kolla det nu har vart ute i skogen hela dagen och grillat med barnen
  • Noiis

Så här står det i mailet från kidzshop
     Köp/boka barnvagn för 5000kr och få 500kr i rabatt med KOD-Sol
    Köp/boka barnvagn för 10000kr och få 750kr i rabatt med KOD -Värme
    Köp/boka barnvagn för 12000kr och få 1000kr i rabatt med KOD-Ljust
    "obs att erbjudandet inte går att kombinera med ev andra erbjudande"

För kläder/leksaker gäller följande :)
    Handla för 500kr få 50kr rabatt.
    Handla för 1000kr få 100kr rabatt.
    "rabatten avdrages av oss innan vi skickar er order"

Gäller t.om 28 april

kanon bra för mig som vill ha en swirre  

• Noiis
    Joddan skrev 2011-04-16 19:46:18 följande:
    Sjukhusmamman

Men det finns en ståbräda och bee på blocket. Där är det väl gamla brädan? Iaf gamla bees hjul på . Förvirrande! Måste ju funnits tre olika brädor totalt...
    kan du länka eller ligger den inte kvar?
  • Noiis
    sara1981 skrev 2011-04-16 21:19:19 följande:
    Ja, det verkar som att bugaboo håller på att "avskaffa" sittdelstyget. Ingen av de nya/specialfärgerna kommer väl med sittdelstyg...
    ja det verkar så. men samtidigt så tycker jag att sittygen är värdelösa faktiskt. Vad är poängen med att ha den på? då kan man ju likväl köpa sittdelen i den färgen som man vill ha den i direkt. för med sittdelstyget så tar man ju bort mycket av den!
    Jag tycker att det är mycket snyggare att ha sittdelen helt i en färg och sen köra sufletten i en annan
    men de e ju en smaksak de där 
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-04-16 23:28:49 följande:
    I see! Det börjar klarna uppe i knoppen . Så summan av kardemumman är att jag inte kan ha ståbräda med tinytot (sitpallen) på min nya Bee+ ?. Visst stämmer det. Utan endast nya brädan . Eller nån annan variant som inte är BB...
    stämmer tyvärr!
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-04-17 10:12:15 följande:
    En *host* något överpackad Cameleon med Crescent-suffla, sitter som en smäck och snygg är den också. Skulle väldigt gärna vilja se den med gamla ljusblå basen.

med den ljusblå basen och din "påsväska" fasen vad snyggt!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21