• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

annat82 skrev 2011-04-13 17:30:34 följande:
    Jag är ganska säker på att jag läst att den och om det nu finns någon till är undantag, man betalar väl vid någon spärr och inte på bussen.
    SLs policy är att man inte ska behöva lämna barnvagnen på en buss för att behöva betala, men om man passerar en spärr eller om det är kontrollanter, typ Saltsjöbanan/Roslagsbanan/tvärbanan så får man snällt betala
    ja så är det ju givetvis!!

Vet inte vad jag ska skylla på.. men jag har nog fasen fått bomulshjärna eller nåt

• Noiis
    annat82 skrev 2011-04-13 17:33:23 följande:
    Ger han sig aldrig. Tror det är samma person, känner igen det också. Och om inte annat så är ju första länken ett klart handhavande fel, vilket iofs vägrade erkännas däremot
    Men det finns ju tyvärr såna också. Förstår faktiskt inte varför man måste försöka smutskasta så och vet inte varför men det känns som fler försöker smutskasta bugaboo än vad jag hört om så många andra märken. Oftast utan vettiga motiveringar
    nä å man ju dum i huvudet för att man inte ger medhåll tydligen
  • Noiis

Nya rapporter har kommit in om bugaboo Frog (obs gäller  även swift).
    Livsfarliga vagnar som inte bör rullas på gatan.
    Jag har tagit friheten och anordnar nu så att ni kan komma hit och dumpa av era vagnar utan kostnad  
    Drömmer 

visst är jag snäll

• Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-14 10:04:42 följande:
    Frågar igen !
    Satt och kollade bilder på Bee igår och såg att den har ju bara fotstöd om barnet är vänt framåt ?! 
    Eller ser man galet på bilderna ? 
    jag svarade faktiskt igår
    Fröken Småland skrev 2011-04-14 10:41:05 följande:
    *erbjuder uppsamlingsplats i södra Sverige*
    nja.. njoo... okej då jag får trösta mig med att jag har sthlm här

• Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-14 10:48:05 följande:
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-14 10:44:19 följande:
    jag svarade faktiskt igår

Amen gud det missade jag helt ! Satt hela tiden och uppdaterade efter svar ! Skäms
    Hur kommer det sig ? Vart har dom fötterna då ? 
    precis som på många andra vagnar så "hänger benen" en hel del vagnar har ju fotstöd men långt ner. 
    Noa har aldrig störts av det faktikst. och jag tror att vi enades i tråden för några år sedan att de nog var vi föräldrar som tyckte att de såg obekvämare och jobbigare ut än vad det faktikst är för barnen. 
  • Noiis
    fröken ida skrev 2011-04-14 12:16:10 följande:
    Ajdå, där ryker båda mina vagnar alltså Är det de där löjliga trådarna du pratar om?
    nää bara allmän fakta

Och ett privat sug efter att ha en groda att pussa på  
  • Noiis
    Insomnie skrev 2011-04-14 20:59:21 följande:
    Vet hur det är.. funkar lika att surfa med Android.. Skrikandes
    Något tips på vad man ska använda för tyg att det ska bli bra? Kör du också med vliseline? Surt att sy om det efter ett par dagar sitter som "hej kom och hjälp mig"...
    Jag har kört lite olika tyger, men faktikst aldrig upplevt det. Men jag tvättar alla tyger innan jag syr och sen även efter att den är färdig sydd. 
    Testa att tvätta den och se vad som händer  
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21